ایده هایی برای ساخت تخت خواب کودک

1 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 17 تير 1399 در ساعت 14 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده هایی برای ساخت تخت خواب کودک

تخت خواب کودک،معمولا مهمترین جز از اتاق خواب است و راحتی و عملکرد آن در اولویت طراحی است. به جای خرید یک تخت خواب کودک که در همه فروشگاه ها دیده شده است، می توانید با داشتن مهارت های فنی کم و اندکی نجاری،یک تخت خواب ارزشمند و منحصربه فرد برای بچه های کوچک خود بسازید. در واقع ، شما با ساخت تخت خواب سفارشی برای کودک خود،دقیقا همان چیزی را خواهید ساخت که کودکتان در آن احساس راحتی و آسایش می کند.در این نوشتار،نمونه هایی از این تخت خواب های ساخته شده را به نمایش می گذاریم تا ایده هایی برای ساخت تخت خواب دلخواه کودک شما باشد.

1.تخت خواب سه طبقه کودک

تخت خواب سه طبقه کودک

تخت خواب سه طبقه کودک که تخته های آن به دیوار وصل شده اند تا شناور به نظر برسند! این رنگ آمیزی صورتی برای اتاق دختران است ، در حالی که رنگ سبز برای پسران است.ساخت این تخت خواب دخترانه با الوارهای چوب روسی،هزینه بالایی نداشته و همچنین ساخت آن نیز به مهارت زیادی نیاز ندارد.ایده ساخت تخت خواب خلاقانه و مطابق با حس کنجکاوانه کودکان است.

2.تخت خواب دو طبقه دخترانه

تخت خواب دو طبقه دخترانه

تخت خواب دخترانه برند ایکیا،با اندکی تغییرات می تواندتخت خواب دلخواه کودک شما باشد.توری های سفید به دور تخت آویخته شده است تا در زیر تخت خواب،یک فضای نیمه پنهان و دنج برای عروسک بازی کودک فراهم شود.

3.تخت خواب پسرانه به شکل ماشین آتش نشانی

تخت خواب پسرانه به شکل ماشین آتش نشانی

این تخت خواب برای پسرانی است که عاشق مردان آتش نشان هستند و دوست دارند مانند آنها قوی و شجاع باشند.در فضای زیر تخت خواب،اتاقکی دنج برای بازی کردن کودک طراحی شده است.همچنین پلکانی گرد کودک را به تخت خواب می رساند.

4.تخت خواب دو طبقه کودک با پلکان

تخت خواب دو طبقه کودک با پلکان

تخت خواب دو طبقه ساخت شده از الوارهای چوب با رنگ سفید لعاب دار سفید،مختص کودکانی است که یک اتاق خواب مشترک دارند.برای سهولت در رفتن به بالای تخت،یک پلکان در کنار آن ساخته شده است.

5.تخت خواب نوزاد

تخت خواب نوزاد

تخت خواب نوزاد،ساخته شده از چوب با رنگ سفید،که از فضای زیرین آن می توان برای نگه داری اسباب بازی ها و وسایل کودک نوزاد استفاده کرد.تخت خواب سفید نوزاد در کنار رنگ سبز و آبی به کار رفته در دیوارها،جلوه خوبی دارد.

6.تخت خواب کودک دختر به صورت معلق در هوا

تخت خواب کودک دختر به صورت معلق در هوا

تخت خواب دخترانه که با طناب ها از سقف آویزان شده است و به کمک اتصالات فلزی که به دیوار متصل است محکم در جای خود ایستاده است.نردبان متصل به زمین نیز به پایداری تخت خواب کمک می کند.کودک در این تخت خواب حس می کند که مانند فرشته ها در آسمان در حال پرواز است.

7.تخت خواب کودک به شکل خانه جنگلی

تخت خواب کودک به شکل خانه جنگلی

تخت خواب کودک به شکل خانه های جنگلی با سقف شیروانی،که از تخته های چوب ساخته شده است.بخش بیرونی تخت خواب با رنگ نارنجی و درون آن با رنگ آبی روشن پوشیده شده است.برای ساخت چنین تخت خوابی،اتاق خواب کودک می بایست سقف بلندی داشته باشد.

8.تخت خواب دوطبقه کودک

تخت خواب دوطبقه کودک

تخت خواب دوطبقه کودک که با حذف شومینه و استفاده از فضای آن ساخته شده است.از فضای زیرین تخت برای نگهداری وسایل کودک استفاده می شود.

9.تخت خواب دو طبقه کودک پسر با رگال لباس

تخت خواب دو طبقه کودک پسر با رگال لباس

در این پروژه کمد دیواری بزرگ و بلا استفاده اتاق خواب کودک،حذف شده است و در داخل آن تخت کودک به کمک اتصالات فلزی به دیوارها ، نگه داشته شده و از فضای زیرین آن برای آویختن لباس های کودک استفاده شده است.یک کار خلاقانه و زیبا با کمترین هزینه و استفاده حداکثری از فضا در خانه های کم متراژ.

10.تخت خواب کودک به شکل خانه جنگلی

تخت خواب کودک به شکل خانه جنگلی

تخت خواب ساخته شده از الوار چوب و به شکل خانه های جنگلی در زمینه ای از پوستر چسبیده به دیوار از انبوه درختان برای پسرانی که عاشق تارزان هستند!در فضای زیر تخت خواب، یک ننو برای خوابیدن کودک قرار دارد.

11.تخت خواب کودک دختر به شکل خانه

تخت خواب کودک دختر به شکل خانه

بودن در فضای این تخت خواب به کودک این حس را القا می کند که یک ملکه است و در قصر سفید خود اقامت دارد.ترکیب رنگ های صورتی پرده ها در زمینه سبزکاغذدیواری و قصر سفید رنگ،ترکیب زیبایی است.

 

پیشنهاد می شود اگر قصد خرید تخت خواب دارید،از تخت خواب های گروه دکوراهوم بازدید فرمایید.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :