ایده هایی برای ساخت تاج تخت خواب

3 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده هایی برای تاج تخت خواب

1.تاج تخت خواب خانگی

تاج تخت خواب خانگی

یک تاج تخت خواب رویایی که می تواند اتاق خواب بی روح شما را به پرستگاهی شیک تبدیل نماید که ساخته دست خود شماست و انرژی شما و روح خلاقیت در آن دمیده شده است. هر ایده بدون خرج شدن پول شما، فضای خسته شده را از خواب بیدار می کند. حتی بهتر ، برخی از این پروژه ها کمتر از یک ساعت زمان لازم دارند.

2.تاج تخت خواب با روکش برنج

تاج تخت خواب برنجی

تاج این تخت خواب با استفاده از ورق برنج،انعکاس زیبا و خاصی از رنگ طلایی به وجود آورده که در زمینه رنگ های خنثی و یکنواخت جلوه خاصی پیدا کرده است. اگر یک تخت خواب قدیمی دارید و میخواهید تغییراتی در آن به وجود آوردید می توانید آن را با ورق های فلزی بپوشانید.

3.تاج تخت خواب چوبی با زوایای هندسی

تاج تخت خواب با زوایای هندسی

برای ساخت این تاج تخت خواب تنها به یک اره فارسی بر که بتواند الوار چوب را با زاویه 45 درجه برش دهد نیاز دارید.مونتاژ آن کاربسیار ساده ای است و به کمک چسب چوب میتوانید قطعات را کنار یکدیگر نگاه دارید.رنگ بندی قطعات می تواند تنوع زیادی داشته باشد و در هماهنگی با سایر لوازم اتاق خواب انتخاب شود.

4.تاج تخت خواب از جنس کنف هندی

تاج تخت خواب کنفی

برای ساختن چنین تاج تخت خوابی کافی است که مجموعه ای از این بافته های کنفی را در اختیار داشته باشیم.این بافته ها در کشورهای شرقی و به خصوص هندوستان معمولا روی میز چیده می شوند و از جنس کتان هستند.با اندکی خلاقیت می توان آن ها را روی دیوار چسبانید و حس و حال شرقی به اتاق خواب بخشید.

5.تاج تخت خواب پارچه ای استوانه ای

تاج تخت خواب پارچه ای

ساخت این تاج تخت خواب به سادگی تاج های قبلی نیست و تلفیقی از مهارت نجاری و رویه کوبی مبل است.بدنه های نرم تخت خواب با روکش پارچه ،حس خوشایندی برای یک خواب راحت است.اسکت تاج تخت خواب از جنس چوب با روکش اسفنج و پارچه است و میتوان روش ساخت آنرا در ویدیو های آموزشی رویه کوبی آموخت.

6.تاج تخت خواب با قطعات چوب سرو

تاج تخت خواب با قطعات سرو

با قطعات چوب درخت سرو که دارای گره های زیبا و منحصر به فرد است می توان در کمتر از یک ساعت، هدبوردی خاص  و هنری ساخت.برای مراقبت از چوب و همچنین زیبا نمودن آن میتوان قطعات چوب را با رنگ های مخصوص در کارگاه رنگ آمیزی نمود.

7.تاج تخت خواب با تخته چوب چندلایی

تاج تخت خواب با تخته چوب چندلایی

اگر به دنبال تخت خوابی با طراحی ساده و مینیمال و در عین حال زیبا هستید،استفاده از تخته چندلایی می تواند گزینه اقتصادی و به صرفه ای برای شما باشد.سفارش برش این تخته را می توانید به یک کارگاه نجاری دهید.

8.تاج تخت خواب خیالی

تاج تخت خواب خیالی

تنها با رنگ کردن کادر پشت تخت خواب به رنگ دلخواه می توان یک اتاق خواب زیبا خلق کرد.با خریدن یک باکس و تشک حالا یک تخت خواب کامل دارید.این روش ضمن صرف کمترین هزینه،امکان تغییر در اتاق خواب را در کوتاه ترین زمان فراهم می سازد.

9.تاج تخت خواب لمسه کوبی شده مدل winged

تاج تخت خواب لمسه کوبی شده مدل winged

بدنه های نرم پارچه ای تخت خواب لمسه کوبی شده در ترکیب با سرمیخ های فلزی کهنه کاری شده،ترکیب زیبایی در تخت خواب به وجود می آورد که طرفداران بسیاری در سبک های مختلف دکوراسیون دارد.

 

به علاقه مندان به تخت خواب پارچه ای پیشنهاد می شود که از تخت خواب های ساخته شده در گروه دکوراهوم بازدید نمایند.

تخت خواب دو نفره مدل آرته

 

10.تاج تخت خواب از بافته های قیطان

تاج تخت خواب از بافته های قیطان

ترکیب بافته های قیطان و تنه درخت می تواند یک حس و حال روستایی به اتاق خواب دهد که هنر دست و ذوق هنری خودمان است.تکرار رنگ قهوه ای در پرده و میز و چراغ در زمینه رنگ کرم جلوه بصری زیبا و دلبازی آفریده است.

11.تاج تخت خواب با چوب با لبه های ارگانیک

تاج تخت خواب با چوب با لبه های ارگانیک

لبه های ارگانیک چوب در کنار گیاهان، حس صمیمی و گرمی به اتاق خواب می دهد.برش لبه های چوب به صورت طبیعی بسیار ساده بوده و به مهارت زیادی نیاز ندارد.

12.تاج تخت خواب با تخت های سوراخ سوراخ pegboard

تاج تخت خواب با تخت های سوراخ سوراخ pegboard

اگر فکر می کنید چیزی از رنگ های خنثی، کسل کننده تر نیست ، می توانید اتاق خواب خود را با این طرح گرافیکی و با این تکنیک به اتاق خوابی جذاب و دوس داشتنی تبدیل نمایید.برای پیاده کردن این طرح گرافیکی از نوار چسب برای تفکیک رنگ ها استفاده نمایید.در پایان می توانید چند قفسه برای نگهداری وسایل به آن اضافه کنید.

13.تاج تخت خواب لمسه کوبی شده لوزی شکل

تاج تخت خواب لمسه کوبی شده لوزی شکل

لمسه کوبی تخت خواب به شکل دکمه های لوزی شکل،طرفداران بسیاری دارد و مرسوم ترین نوع تخت خواب پارچه ای است.ترکیب رنگ سرمه ای و چوب برای تخت خواب،ترکیب جذابی ایجاد کرده است.

14.تاج تخت خواب با پانل های پلیمری

تاج تخت خواب با پانل های پلیمری

با خرید دیوارپوش های پلیمری و استفاده از آن برای تاج تخت خواب،میتوان فضایی فانتزی و مدرن به اتاق خواب داد.این پانل ها در طرح ها و رنگ های متنوعی برای سلایق متفاوت وجود دارند.انتخاب این دیوارپوش ها برای اتاق کودک و نوجوان نیز می تواند مناسب باشد.

15.تاج تخت خواب کولی وار

تاج تخت خواب کولی وار

در این اتاق خواب کولی وار،برای پوشش دیوارها از کاشی های سالم مانده از یک حمام بازسازی شده استفاده شده است.همچنین از چوب یک میز ناهارخوری قدیمی که از جنس چند لایی است استفاده شده است.ترکیب متریال های فرسوده و قدیمی،ضمن خاطره انگیز بودنشان،احترام به محیط زیست و حفظ کره زمین است،چرا که از تولید زباله و همچنین قطع درختان جلوگیری می شود.

16.تاج تخت خواب با تیکه های چوب در هم بافته

تاج تخت خواب با تیکه های چوب در هم بافته

این تخت خواب از قطعات فرسوده چوب یک میز ناهار خوری ساخته شده است که به کمک چسب چوب قطعات بریده شده در کنار یکدیگر قرار گرفته شده اند. از بشقاب های رنگ آمیزی شده نیز برای تزیین دیوار استفاده شده است.

17.تاج تخت خواب بالشتی

تاج تخت خواب بالشتی

از دو بالشتک بزرگ لمسه دوزی شده و یک قطعه چوب برای ساخت این تخت خواب استفاده شده است.ایده ای بسیار ساده و خلاقانه و در عین حال زیبا که تنها با مهارت خیاطی و به کمک چند عدد میخ قابل اجراست.

18.تاج تخت خواب سبک روستایی

تاج تخت خواب سبک روستایی

در ساخت این تاج تخت خواب از چوب های روسی استفاده شده است که تداعی کننده درب یک قلعه قدیمی است.از چراغ های سبک قدیمی نیز به جای آباژور استفاده شده است.برای داشتن چنین تاج تخت خوابی باید سقف اتاق خواب شما نسبتا بلند باشد.

19.تاج تخت خواب از چرم در هم بافته

تاج تخت خواب از چرم در هم بافته

برای ساخت این تاج تخت خواب،باید با الوار چوبی یک قاب چهارگوش ساخت و سپس نوارهای چرمی بریده شده ،طبق الگو از محل های علامت گذاری شده در هم بافته شوند.

20.تاج تخت خواب با الوارهای چوبی

تاج تخت خواب با الوارهای چوبی

برای ساخت این تخت خواب  از الوارهای چوبی خانه های متروکه روستایی که دیگر کاربردی نداشته اند استفاده شده است.رنگ کهنه شده چوب در زمینه کاملا سفید رنگ ملافه ها و دیوار و میز،تضادی زیبا و شیک آفریده است.

21.تاج تخت خواب لمسه کاری شده

تاج تخت خواب لمسه کاری شده

تخت خواب لمسه کوبی شده با پارچه مخمل که یکی از پرطرفدارترین تخت خواب هاست در کنار مبلمان و پرده های مخملی می تواند یک هماهنگی خاصی در اتاق خواب ایجاد نماید.

 

اگر به تخت خواب های پارچه ای علاقه مند هستید می توانید از تخت خواب های پارچه ای ساخته شده در گروه دکوراهوم بازدید فرمایید.

تخت خواب یک نفره دیاموند

22.تاج تخت خواب چوبی جناغی شکل

تاج تخت خواب چوبی جناغی شکل

الوارهای قدیمی و فرسوده خانه های قدیمی را به صورت جناغی می توان کنار یکدیگر چید تا متفاوت تر از تاج های چوبی قبلی باشد و به خاطر شکل هندسی خود جذاب تر به نظر برسد.

23.تاج تخت خواب با پارچه و مقوا

تاج تخت خواب با پارچه و مقوا

با برش مقوا و پوشش آن با پارچه با کمترین هزینه می توان یک تاج تخت خواب ساخت. همچنین می توانیم برای نرم شدن تاج،پیش از چسباندن پارچه،روی مقوا لایه ای از اسفنج اضافه نماییم.

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :