آشنایی با مدل های تخت خواب

8 / 10
از 3 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع تخت خواب

پس از تصمیم گیری در مورد اندازه تختخواب جدید خود ، مرحله بعدی انتخاب تاج(هدبورد) مناسب است.اینکه شما نیاز دارید تفاوت میان تخت خواب کاناپه ای(divan bed) و تخت خواب سورتمه(sleigh bed)رو بدونید و یا اینکه کدوم تخت خواب به شما فضای انبار بیشتری می دهد رو بدونیند، راهنمای مفید ما به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند.

هنگام انتخاب تختخواب ، موارد بسیاری باید در نظر بگیرید. دوام ، اندازه و فضای ذخیره سازی در صدر لیست خریداران قرار دارد. طراحی نیز به همان اندازه مهم است ، به ویژه هنگامی که تخت خواب ،مرکز اتاق است.
تختخوابها یکی از مهمترین عناصر مبلمان در خانه هستند - مردم تقریباً یک سوم از زندگی خود را در همه آنها می گذرانند. هیچ چیز بیش از خواب بر عملکرد روزانه شما تأثیر نمی گذارد و همه ما می دانیم عملکرد پس از یک شب بیخوابی، چقدر دشوار است.
قبل از اینکه در خرید تشک عجله کنید ، حتماً برای انتخاب تاج تخت مناسب ابتدا مدتی صرف کنید.لطفا از تختخواب پارچه ای ساخته شده در گروه دکورا هوم دیدن فرمایید.
 

تخت خواب مهمان(guest bed) چگونه است؟

 تخت خواب مهمان

تخت خواب مهمان(guest bed) یک سبک تخت خواب است که دارای تشک دوم است که می تواند به راحتی در زیر تشک اصلی گنجانده شود.این به شما این امکان را می دهد تا در یک روز عادی از آن به عنوان یک تخت خواب استفاده کنید و در هنگام داشتن مهمان به راحتی تشک اضافی را بیرون بکشید.

تشک دوم در یک تخت خواب یک نفره پنهان شده است،بنابراین هیچ نگرانی از سر زده آمدن مهمان نیست.

تخت خوابی بسیارکاربردی و مفید که با تشک اضافی که در قسمت پایینی و نزدیک به سطح زمین قرار گرفته به پاها قدرت مانور و راحتی بیشتری میدهد که در صورت نیاز به راحتی پاها ،میتوانید به راحتی تشک اضافی را بیرون بکشید.

 

مزایای تخت خواب مهمان(guest bed)

یک اتاق خواب مهمان یک راه ایده آل برای اضافه کردن هر چه بیشتر فضای خواب به خانه است.ایده آل برای اتاق های مهمان یا برای کودکانی که دوست دارند در خانه دیگران بمانند،امکان پذیرایی از مهمان را بدون بر هم زدن راحتی میزبان فراهم میکند و دیگر نیازی نیست که فضای خانه خود را برای یک تخت خواب اضافی که اکثر اوقات بدون استفاده است،هدر دهید.

اگر یک اتاق مهمان دایمی درخانه ندارید، تخت خواب های مهمان یک راه حل عالی هستند.این تخت خواب ها ممکن است که کمی فضای جلوی کمد را بگیرند ،اما یک ایده خلاق برای استفاده بهینه از فضا هستند. تخت خواب های مهمان ، جمع و جور هستند و زمانی که به آنها نیاز نداریم به راحتی قابل نگداری هستند.پایه های محکم آن به صورت خودکار باز می شوند و تخت خواب میتواند در عرض چند دقیقه آماده شود تا مهمان بتواند به راحتی بخوابد.

 

تخت خواب کاناپه ای(divan bed) چگونه است؟

 تخت خواب کاناپه ای

تخت خواب کاناپه ای(divan bed)،یکی از طرح های محبوب و ساده که در اصل از دو قسمت ساخته شده است که این دو قسمت از زیر با یک براکت به هم وصل شده اند.غلاف ها و قاب تخت معمولا روی چرخک ها و گوی های فلزی قرار میگیرند و کشو ها در فضای مابین پایه ها قرار می گیرند. سپس برای تکمیل تخت نیاز به تاج تخت خواب یا همان هدبورد است.

اگربه دنبال تخت خوابی هستید که نیاز های شما را برآورده کند، تخت خواب کاناپه ای(divan bed) با کشو های میانی یک راه حل همه کاره است.نکته خوب در مورد تخت خواب کاناپه ای(divan bed) در مقایسه با تخت خواب های معمولی این است که شما می توانید کشو های ببندید تا آنچه در درون آنچه دیده میشود را پنهان کنید و اتاق خواب خود را منظم و مرتب نگه داری کنید.

 

تخت خواب عثمانی (ottoman bed) چگونه است؟

 تخت خواب عثمانی

تخت خواب سبک عثمانی به شما این امکان را می دهد که به راحتی تشک خود را بلند کرده تا محفظه مخفی زیر آن برای نگهداری لوازم اضافی استفاده شود.

صرف نظر از اندازه و مدل تخت یا تعداد بالش و پتو که دارید،جک های گازی تخت خواب،دست رسی آسان را فراهم میکنند.همچنین به تنهایی می توانید به کمک جک ها،تشک را بلند کرده و وسایل خود را جا بجا نمایید.

تخت خواب های عثمانی (ottoman bed) می توانند یک فضای انبار بزرگ یا فضایی که به بخش های کوچک تر تقسیم می شوند،را فراهم کنند.هر کدام که ترجیح دهید به آسانی با بلند کردن تشک برای شما فراهم می شود.

 

تخت خواب های عثمانی(ottoman) چه مزایایی دارند؟

تخت خواب عثمانی با فریم چوبی و یا چرم و پارچه ،بهترین گزینه برای انبار کردن وسایل اضافی است. با قرار گرفتن تخت خواب در کف ، می توان از کل فضای زیرتشک ،برای ذخیره وسایل شما استفاده کرد،که شامل بالش های اضافی ، ملافه و لباس های زمستانی می شود.طراحی ساده اما در عین حال کابردی تخت خواب عثمانی(ottoman)،نسبت به تخت خواب کاناپه ای(divan)،چهار برابر فضای ذخیره سازی بیشتر ارائه می دهد و یک راه حل عملی برای اتاق خواب های کوچک است که تلاش میکنند همه وسایل را در آن جای دهند.

اگر کمبود فضای اتاق خواب یک مسئله مهم است ، یک عثمانی می تواند یک اتاق عاقلانه باشد. حتی می توانید از زیر شلوارها را ببندید و از عثمانی ها به عنوان تنها فضای ذخیره سازی استفاده کنید.

 

لطفا از تختخواب دیاموند، ساخته شده در گروه دکورا هوم دیدن فرمایید.

تخت خواب یک نفره دیاموند

 

تخت خواب سورتمه(sleigh bed) چگونه است؟

 تخت خواب سورتمه ای

تخت خواب سورتمه ای را از لحاظ فرمی میتوان  با یک سورتمه قدیمی تشبیه کرد. این تخت خواب دارای یک هدبورد بزرگ و گسترده است که قسمت  بالای آن خمیده است ، و پا تختی آن(footboard)(قسمت جلویی تخت)،از انواع دیگر تخت خواب ها،بزرگ تر بوده و قسمت بالایی آن در هماهنگی با هدبورد آن خمیده است.

قاب های کناری تخت خواب نیز بلندتر  از سبک های دیگر است ، اگرچه که ارتفاع تخت خواب استاندارد است. این بدان معنی است که فضای ذخیره سازی زیر تخت کاهش می یابد تا فضای لازم برای صفحه های جانبی مانند سورتمه ایجاد شود. تختخواب های سورتمه ای روی چهار پا ایستاده اند ، و برخی ممکن است فاصله ای کوچک تنها برای قرارگیری وسایل بسیار کوچک و مسطح داشته باشند ، اما در بیشتر موارد، کف تخت خواب فاصله اندکی با سطح زمین دارد.

 

انتخاب مدل تخت خواب سورتمه ای(sleigh bed)

تخت خواب سورتمه ای در سالهای اخیر با سبک های امروزی طراحی داخلی سازگار شده اند.این تخت خواب ها با انحناهای ظریف و هدبورد منحصربه فردشان، حسی پر رمز و راز را به انسان منتقل می کنندچرا که طرح های قدیمی ،اغلب دارای حکاکی های ظریف است.

تخت خواب سورتمه ای قدیمی،حس بودن در خانه های قدیمی فرانسوی را ایجاد میکند. در ساخت این تخت خواب ها از متریال چوب ، به خصوص چوب بلوط و چوب ماهون ،استفاده می شد.برای مدرن سازی این تخت خواب و به کارگیری آن در طراحی داخلی مدرن،به جای متریال چوب،میتوان از چرم و پارچه کمک گرفت.

 

 

تخت خواب مید-اسلیپر(mid-sleeper)چگونه است؟

تخت خواب مید اسلیپر

تخت خواب مید-اسلیپر ،از نظر ارتفاع قرار گیری تشک،مابین تخت یک نفره استاندارد و تخت خواب های-اسلیپر(high-sleeper bed)می باشد. این تخت خواب ها به شما امکان استفاده بهینه ازفضای زیر تخت را می دهد و برای فرزندانتان این حس، تازگی دارد تا برای خوابیدن از نردبان کنار تخت بالا روند و بالای سر شما ظاهر شوند. فضایی که در زیر تخت وجود دارد می تواند خالی باشد تا از آن برای انبار استفاده شود و یا از آن به عنوان کتابخانه یا کمد لباس استفاده شود.

 

مزایای تخت خواب mid-sleeper   چیست؟

تختخواب mid-sleeper Tمناسب برای کودکان است ، خصوصاً آنهایی که شش تا ده سال دارند. با داشتن نردبان كوچك و جداشونده كه مستقیماً به سمت تشك می رود ، به عنوان یك فضای عالی و همچنین یک منطقه بازی می شود. فضایی که زیر تشک  به وجد آمده  می تواند قلعه عالی را برای کودکانی که حس تخیل قوی دارند ایجاد کند.

در اطراف تشک ،یک فریم با ایمنی بالا برای جلوگیری از سقوط کودک لحاظ شده است.تخت خواب mid-sleeperدر طراحی متفاوت است ، خصوصاً در زیر تخت خواب. اگر فضای انبار در زیر تخت در اولویت های شما قرار ندارد ، می توانید حتی تخت خوابی انتخاب کنید که زیر آن چادر بازی کودک وجود داشته باشدکه برای کودکان سرگرم کننده است.

قد و متریال مورد استفاده در تخت خواب ها می تواند متغیر باشد و تختخواب های با ارتفاع تشک پایین تر برای کودکان کوچکتر توصیه می شود.

 

 

تخت خواب دوطبقه(bunk bed)

 تخت خواب دو نفره

تختخواب دوطبقه به گونه ای طراحی شده اند که دو تشک یک نفره را در خود جای می دهد ، یکی در بالای دیگری قرار دارد. دو فریم از تشک پشتیبانی می کند و برای دسترسی به قسمت بالایی با نردبان وصل می شود. قاب ها از فلز و چوب ساخته شده اند و طرح ها از کلاسیک گرفته تا طرح های عجیب و مدرن است.

شما هنوز هم به همان اندازه یک تخت خواب معمولی، فضای انبار دارید ،اما مزیت اضافه ای تخت خواب دو طبقه ،امکان استفاده همزمان دونفر است در حالی که تخت خواب فقط فضای یک نفر را اشغال میکند.

 

مزایای تخت خواب دو طبقه

تختخواب دوطبقه برای خواهران و برادران جوان که یک اتاق دارند و یا کودکانی که دوست دارند شب را در خانه مهمان بمانند، به منظور استفاده بهینه از فضا طراحی شده است.پافشاری کودکان که دوست دارند بتوانند بالا بخوابند و از نردبان بالا میروند در اکثر مواقع دردسر ساز می شود. تخت خواب های دونفره همچنین برای مکانهایی که دارای فضای محدود هستند بسیار کاربردی است.

برخی از تختخواب های دوطبقه،این قابلیت را دارند که از هم جدا شده و به دو تخت یک نفره مستقل تبدیل شوند : پس انداز بزرگی برای خانواده ها هنگام بزرگ شدن فرزندانشان و نیاز به اتاق ها و تخت های جداگانه.

همچنین تنوع بالایی برای انتخاب وجود دارد. از جمله تخت خواب های سنتی و ساده تر ، یا تخت هایی  که رویه کوبی چرم و پارچه دارند، یا تخت خواب هایی که قفسه هایی برای انبار در قسمت زیرین تخت دارند.

 

لطفا از تختخواب دونفره دیاموند، ساخته شده در گروه دکورا هوم دیدن فرمایید.

 تخت خواب دو نفره دیاموند

 

 

تخت خواب کابین(cabin bed)

تختخواب کابین در همان خانواده تخت خواب دو طبقه و تخت خواب میداسلیپر(mid-sleeper)میباشد. این مدل تخت خواب ها از یک تخت یک نفره  بلندتر هستند ، بنابراین قاب تشک را از کف بالا می برد ، اما برای رسیدن به تخت معمولاً نیازی به نردبان نیست. ارتفاع تختخواب کابین بسته به مدل های مختلف آن، متفاوت است ، اما اکثرا کوتاهتر از تخت خواب های میداسلییپر(mid-sleeper) هستند.

تختخواب کابین با تخت خواب میداسلیپر(mid-sleeper) از این حیث  متفاوت است که فضای زیر تشک بسیار کوچکتر است و جای خالی آن باقی نمی ماند. از این فضای کوچک میتوان برای ساخت قفسه و کشو و کتابخانه بهره برد،و یا فضایی برای جمع آوری اسباب بازی کودکان که به راحتی در دسترس شان میباشد.

 

مزایای تخت خواب کابین (cabin bed)

تختخواب کابین به شما کمک می کنند اتاق خواب کودک خود را مرتب و منظم نگه دارید ، بدون آنکه نیاز به فضای بیشتری داشته باشید. همچنین شما می توانید کنترل بیشتری برانباری و ذخیره سازی مورد نظر خود داشته باشید. تختخواب کابین می توانند دارای کمد ،کشو و قفسه های باز یا بسته باشد.

استفاده از این فضاهای بامزه و نوآورانه برای انبار کردن وسایل،لباس ها و اسباب بازی ها ،کودکان را تشویق به مرتب نگه داشتن اتاق شان میکند و به کودکان احساس رضایت و خشنودی می دهد که توانسته اند وسایلشان را خودشان نگه داری  و مرتب کنند.

درج گنجاندن گزینه های ذخیره سازی سرگرم کننده در اتاق خواب کودک شما می تواند راهی عالی برای تشویق آنها برای مرتب کردن اتاق خود باشد و باعث افتخار در نگهداری وسایل و اسباب بازی های خود شود.

کودکان همچنین می توانند رنگهایی را که دوست دارند برای تخت خواب خود انتخاب کنند ، که با دیزاین اتاق شان مطابقت داشته باشد و یا از پالت های رنگی مختلف استفاده کنند.

 

تختخواب روزانه چگونه است؟(day bed)

تخت خواب روزانه

تختخواب روزانه دارای دو مشخصه است. در درجه اول ،این مدل تخت خواب ها به عنوان یک مبل یا کاناپه در طول روز عمل می کنند و می توانند در شب به یک رختخواب تبدیل شوند - یا هر زمان که به فضای خواب اضافی نیاز باشد. تختخواب روزانه(day bed) معمولاً دارای یک تشک منفرد است که اغلب توسط یک قاب بلند، از سه طرف محصور می شود. از قاب های چوبی یا فلزی معمولاً استفاده می شود،که بستگی به طراحی های مختلف این تخت خواب دارد.

در برخی از طرح های این تختخواب، یک تشک اضافی در قسمت زیرین آن،در نظر گرفته شده است که می توان برای اسکان یک شخص اضافی آنرا بیرون کشید.

 

مزایای تخت خواب روزانه(day bed)

تخت خواب های روزانه که به صورت چند عملکردی طراحی می شوند،  برای خانه های کوچک ایده آل و ضروری هستند.زمانی که فضای زندگی بسیار محدود و کوچک است،داشتن مبلمان چندمنظوره نظیر این تخت خواب،یک ضرورت زندگی محسوب می شود.

هنگامی که  تخت خواب با روکش و کوسن ها تزئین می شود ، تختخواب به راحتی در اتاق نشیمن و تلویزیون،به صورت مبلمان راحتی به نظر می رسد و گزینه ای برای انتخاب افرادی است که میخواهند در فضای نشیمن هر چه بیشتر احساس راحت بودن کنند. این تخت خواب ها، همچنین برای یک اتاق خواب کوچک و یا اتاقی که برای مقاصد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد،می تواند مناسب باشد.

تختخوابهای روزانه ای که زیر آن تشک دوم وجود ندارد ، دارای فضای باز در زیر تختخواب هستند که می تواند برای نگهداری ملحفه ، لباس و سایر وسایل خانگی ایده آل باشد.

 

 

"تخت خواب چوبی" چگونه است؟

 تخت خواب چوبی

"تخت چوبی"(wooden bed) اشاره به سبکی از طراحی و ساخت هدبورد تختخواب است  که از تکه های چوب برای ساخت تخت خواب استفاده می شود. این تخت خواب ها،سبک های متنوعی دارند ، از تخت خواب سورتمه ای گرفته تا تخت خواب های قدیمی فرانسوی. تخت خواب های چوبی بسیار تطبیق پذیر هستند و می توانند با سبک متفاوت معماری داخلی و دکوراسیون داخلی،هماهنگ شوند  و از نظر عملکردی نیز ،با تعبیه کشو های در قسمت زیرین خود،نیاز های انسان امروزی رو مرتفع سازند.

 

مزایای یک تخت چوبی(wooden bed)چیست؟

تخت های چوبی که به دلیل داشتن استحکام و ماندگاری مشهور هستند ، برای بسیاری از افراد از نظر انتخاب محبوب هستند. یک متریال پر دوام نظیر چوب ، تخت های چوبی به سبک های بی شماری ساخته شده و به پایان رسیده است از جمله بلوط جامد ، کاج ، سرو و چوب ماهون.

چوب را می توان رنگ آمیزی روشن یا تیره تر کرد ، یا با رنگ طبیعی آن را به تنهایی رها کرد و به راحتی با براق مات یا نیمه براق به پایان رسید.

تخت های چوبی در طراحی متفاوت است ، از تخته های صاف تا طرح های حکاکی شده حک شده. تخت های چوبی را می توان به هر شکلی از قاب تختخواب ، از عثمانی و سورتمه ای گرفته تا تختخواب کابین و تختخواب روزانه ساخت.

 

 

تخت خواب پارچه ای(upholstered bed) چگونه است؟

 تخت خواب پارچه ای

تخت خواب پارچه ای،در واقع نوعی تخت خواب است که تمامی بدنه های تخت خواب با روکش پارچه و چرم پوشیده شده است و در زیر این پوشش ،از متریال نرم نظیر اسفنج و فوم استفاده می شود.بدنه ها و هدبورد  تخت خواب به خاطر نرم بودن و منطف بودنشان،حس خوبی به مصرف کننده منتقل میکند.

تخت خوابهای پارچه ای و چرمی نسبت به تخت خواب های چوبی در هنگام نگهداری ، نیاز به مراقبت و توجه کمی بیشتر دارند ، اما در عوض حس گرمتری برای یک خواب راحت دارند و نرمی بدنه های تخت،حس رضایت بیشتری در مصرف کننده ایجاد می کند.

 

مزایای تخت خواب پارچه ای(upholstered bed) چیست؟

تخت خواب پارچه ای ،نسبت سایر تخت خواب ها از نظر طراحی و عملکرد و زیبایی با معیار ها و خواسته های انسان معاصر،سازگارتر بوده، در مقایسه با تخت خواب های چوبی، به لحاظ نرمی و منحنی بودن گوشه ها و لبه های تخت،حس بهتری ایجاد می نماید و همچنین به خاطر گسترده بودن طیف رنگ های پارچه و چرم ، در مقایسه با رنگ چوب،انتخاب های فراوانی به مخاطب ارایه می نماید.همچنین در انتخاب پارچه یا چرم، از انواع پارچه های کتان،مخمل،جیر،چرم های طبیعی و مصنوعی می توان بهره برد.

 

تخت خواب-تلویزیون(Tv bed) چگونه است؟

 تخت خواب-تلویزیون

یک تخت تلویزیون مانند یک تختخواب معمولی با یک جلوتختی بلند است ، اما با اضافه کردن یک پایه بلندتر از معمول که به صورت هوشمندانه صفحه LED را درون آن قرار می دهد. این بدان معنی است که ارتفاع پاتختی بسته به مدل تلویزیون می تواند در طول و عرض متفاوت باشد.

این جلوتختی را می توان به صورت دستی با طرح های خاص اداره کرد یا با فشار یک دکمه باز شود. مکانیزم های برقی ساخته شده در داخل به طور خودکار فعال می شوند و تلویزیون را به بیرون و خارج از قاب می کشانند. به طور خاص برای عاشقین فیلم و تلویزیون طراحی شده است ، برخی از تخت های تلویزیون را می توان با یک کنترل از راه دور کاملاً کنترل کرد.

 

مزایای یک تخت تلویزیون چیست؟

نه تنها داشتن یک تلویزیون در پای تخت شما یک لمس واقعی از لوکس بودن است ، این سبک از قاب همچنین می تواند به صرفه جویی در فضای اتاق خواب کمک کند ، زیرا آنها مانع از ایجاد اختلال در طراحی اتاق خواب از لزوم وصل کردن یک تلویزیون بر روی دیوار می شوند ، یا فضای کافی را برای میزبانی مناسب تلویزیون ایجاد میکند.

در طراحی های تختخواب ممتاز تلویزیون ، سیستم های بلندگو نیز می توانند در این قاب ساخته شوند تا صدای فراگیر ارائه شود. بسیاری از طرح ها دارای فضای زیر تشک برای پخش دی وی دی و کنسول های بازی هستند که به راحتی مرتب می شوند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد کابل ها نیست.

این که آیا شما عاشق سینما هستید یا دوست دارید ضمن لذت بردن از صبحانه در رختخواب ، اخبار را بدست آورید ، تختخوابهای تلویزیونی برای کسانی که عاشق تلویزیونو اخبار هستند، ایده آل است.

 

تخت خواب آنتیک(antique bed)چگونه است؟

 تخت خواب آنتیک

تخت خواب آنتیک(antique bed)به نوعی از تختخواب اشاره دارد که دارای جزئیات زینتی تزئینی و قدیمی با حس و حال تخت خواب های قرن 18 میلادی می دهد. غالباً از چوب جامد وفلز برنج ساخته شده است. اگر می خواهید تختخواب شما، یک تخت خواب به خصوص و شاخص در اتاق خوابتان باشد،تخت خواب های آنتیک می توانند این خواسته شما را براورده سازند.

تختخوابهای آنتیک،بر خلاف حس قدیمی بودنشان،در سبک های دکوراسیون داخلی، معمولاً به بهترین شکل به عنوان عنصری شیک و مطابق با مد روز  در اتاق خواب انتخاب شده و در فضایی که باز و به اندازه کافی مورد تاکید باشد قرار داده می شوند تا جزییات و عناصر قدیمی و ارزشمند آن،به فضای اتاق خواب ارزشی دو چندان بخشد.

 

انتخاب تخت خواب آنتیک(antique bed)

تخت خواب آنتیک(antique bed)، احساس نوستالژی و قدیمی بودن و در عین حال ارزنده بودن را به اتاق خواب می بخشد. آنها در طرح های دوره کلاسیک ساخته شده از چوب خیزران ، بلوط و فلز هستند و انگار که برای ماندگاری در طول تاریخ ساخته شده اند. فریم های فلزی به رنگ های برنجی ، نیکل و طلایی موجود است و معمولاً رنگ سفید نیز دارند.

تخت خواب آنتیک(antique bed)در طراحی متفاوت هستند و اغلب از دوره ویکتوریا الهام گرفته می شوند.سبک ویکتوریا در تاج تخت یا هدبورد،از خطوط تمیز و ساده و پاتختی آن،از خطوط پیچ در پیچ و منحنی با الهام از گیاهان  بهره می برد.در تخت خواب های فلزی آنتیک،مفتول های فلزی،با انحناهای پیچ خورده به مانند ساقه های درخت موو،دبه یکدیگر تابیده شده و حس بودن در میان درختان انگور را تداعی می کنند.

 

تختخواب سبک فرانسوی(French style bed) چگونه است؟

تخت خواب سبک فرانسوی( French style bed) برای قرارگیری در مرکز اتاق خواب طراحی و ساخته شده اند. سبک طراحی آنها  پیچیده و زیبا می باشد و اکثرا  از چوب ساخته می شوند.

تخت خواب سبک فرانسوی با طرح های ساده تر، اغلب دارای لبه های خمیده و منحنی شکل هستند، در حالی که در طرح های پیچیده تر ،با فرم های منحنی و پیچ در پیچ و مفتول های برنجی پیچیده شده و یا تزیینات مجسمه ای را روی صندلی و تاج به کار می گیرند.

 

 

انتخاب تختخواب سبک فرانسوی(French style bed)

تختخوابهای سبک فرانسوی در کنار سایر سبک های دکوراسیون داخای اعم از مدرن و پست مدرن، میتوانند به صورت التقاطی و ترکیبی کار کنند ، و یا در یک فضای دکوراسیون ساده و خنثی قرار می گیرند تا تخت خواب بیتواند پیچیدگی ها و عناصر زیبا و اصیل خود را به مخاطب نمایش دهد.

تخت خواب سبک فرانسوی( French style bed)  شاید برای کسانی که به فضای زیرین تخت خواب خود برای انبار نیاز دارند مناسب نباشد، اما برای کسانی که زیبایی و طراحی اولویتشان است این تخت خواب ها، میتواند حال و هوا و حس متفاوتی در اتاق خواب شکل دهد.

جزئیات پیچیده تخت خواب فرانسوی ، با قرار گیری قاب در نقطه کانونی اتاق خواب  همراه با  روتختی ،پتو و کوسن های ساده ،نمایی زیبا و منحصربه فرد ایجاد می نماید.

 

تخت خواب مورد علاقه خود را انتخاب کردید؟

آیا اکنون می دانید کدام نوع تختخواب برای شما و خانه تان بهترین کار خواهد بود؟ هنگامی که قاب ایده آل خود را انتخاب کردید

،لطفا از تخت خواب دو نفره آرته، ساخته شده در گروه دکورا هوم دیدن فرمایید.

تخت خواب دو نفره آرته

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :