7 ایده مدرن و کلاسیک از تخت خواب فرفورژه فلزی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 14 فروردین 1399 در ساعت 21 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

7 ایده مدرن و کلاسیک از تخت خواب فرفورژه فلزی

داشتن یک تخت خواب فرفورژه فلزی فراتر از یک باکس استاندارد خوابگاهی برای نگه داشتن تشک است.فلز آلومینیوم ، برنج یا آهن ،جز فلزاتی هستند که در رنگ پذیری انعطاف بالایی دارند و  تقریبا می توانند با هر نوع سبکی از دکوراسیون مطابقت داشته باشند. تخت خواب های فرفورژه فلزی نسبت به تخت خواب های چوبی لزوماً گزینه ای ارزان و بی ارزشی نیستند بلکه در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک مینیمال می توانند نقش مهمی داشته باشند.در ادامه با معرفی سبک های کلاسیک و مدرن تخت خواب فرفورژه فلزی آشنا می شوید:

1.تخت خواب فرفورژه فلزی با طرح کلاسیک و فانتزی

تخت خواب فرفورژه فلزی با طرح کلاسیک و فانتزی

 

تخت خواب فرفورژه فلزی با طرح کلاسیک و فانتزی

این سبک از تخت خواب های فرفورژه فلزی،مربوط به دوره آرت دکو می باشند که تلفیقی از مدرن و کلاسیک است و فرم های منحنی که گیاهان الهام گرفته شده است در آن دیده می شود.

2. تخت خواب فرفورژه فلزی به سبک تخت خوابگاهی کلاسیک

تخت خواب فرفورژه فلزی به سبک تخت خوابگاهی کلاسیک

این تخت خواب فرفورژه فلزی،همان تخت خواب های کلاسیکی است که در گذشته های دور در خوابگاه ها،استفاده می شده است و امروزه می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد و در طراحی اتاق خواب های سبک مدرن مورد استفاده قرار گیرد.

3. تخت خواب فرفورژه فلزی با پیچ و تاب های رومانتیک

تخت خواب فرفورژه فلزی با پیچ و تاب های رومانتیک

 فرم های بکار رفته در لوستر و تخت خواب فلزی فرفورژه و همچنین نقوش کوسن و روتختی،همگی در هماهنگی با یکدیگر،اتاق خوابی زیبا و رویایی خلق کرده است.

4. تخت خواب فرفورژه فلزی مدرن و فانتزی

تخت خواب فرفورژه فلزی مدرن و فانتزی

تخت خواب فرفورژه فلزی با تلفیقی زیبا از خطوط صاف مدرن و منحنی های کلاسیک،ترکیبی زیبا و فانتزی از یک تخت خواب را به وجود آورده است.

5. تخت خواب فرفورژه فلزی با سبک دوره ویکتورین

تخت خواب فرفورژه فلزی با سبک دوره ویکتورین

تخت خواب فرفورژه فلزی با سبک دوره ویکتورین دارای تاج و پاتختی بسیار متمایزی از سایر تخت خواب های فلزی هستند.این تخت خواب ها می توانند در دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن و امروزی قرار گرفته و اثری مطلوب و امروزی داشته باشند.

6. تخت خواب فرفورژه فلزی با ایده های انتزاعی

تخت خواب فرفورژه فلزی با ایده های انتزاعی

تخت خواب فرفورژه فلزی با ایده های انتزاعی

این تخت خواب فرفورژه فلزی،از ایده های خلاقانه یک هنرمند ساخته شده است و هر یک مفهوم را به مخاطب اتقال می دهد.از خصوصیات عالی فلز این است که بسیار انعطاف پذیر است که به هر طرحی شکل می گیرد و می تواند ایده های مفهومی را بازتاب نماید.

 

7. تخت خواب فرفورژه فلزی تماما مدرن و معاصر

تخت خواب فرفورژه فلزی تماما مدرن و معاصر

به قرن بیست و یکم خوش آمدید! از طرح های مینیمالیستی گرفته تا هنر جریان آزاد ، مطمئناً تخت خواب فرفورژه فلزی به انتخابی مناسب برای هنرمندان تبدیل شده اند تا از فرم های چهارگوشه استفاده کنند و از متریال فلز برای القای مدرنیسم و صنعت گرایی استفاده نمایند.

حال که با سبک های مختلف تخت خواب های فرفورژه فلزی آشنا شدید می توانید تصمیم گیری نمایید که اصلا تخت خواب های فلزی را می پسندید؟ و اینکه چه سبکی را برای اتاق خواب خود انتخاب می نمایید.

پیشنهاد می شود اگر قصد خرید تخت خواب دارید،از تخت خواب های گروه دکوراهوم بازدید فرمایید.

تخت خواب یک نفره دیاموند

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :