20 سبک دکوراسیون و رنگ بندی اتاق خواب

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 فروردین 1399 در ساعت 20 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

20 سبک دکوراسیون و رنگ بندی اتاق خواب

بعد از یک روز طولانی  و  کار سخت ، همه به مکانی برای استراحت و تازه شدن نیاز دارند. اتاق خواب شما پناهگاهی است که در نهایت می توانید خود را بازیابی نمایید. از آنجا که اتاق خواب، به ندرت در معرض دید میهمانان قرار می گیرد ، می توان از اهمیت طراحی فضایی اتاق خواب صرف نظر کرد و سایر فضاها را که بیشتر دیده میشوند مورد توجه قرار داد ،اما این نکته را باید مورد توجه قرار دهیم که اتاق خواب ما، به نوعی شخصیت ماست و اهمیتی که به این فضا میدهیم نشان از اهمیتی است که به خودمان می دهیم.

باور کنید یا نه ، طرح رنگ اتاق خواب شما هنگام رفتن به خواب و بیدار شدن در صبح ،تأثیرزیادی در روحیه شما دارد. این که آیا شما به یک خانه جدید منتقل شده اید و یا اینکه در اتاق خواب خود به دنبال تغییر دکوراسیون هستید ، ما انواع طرح های رنگ بندی اتاق خواب را در ادامه بحث،به شما ارایه خواهیم کرد.  برای پیاده کردن این تم های رنگی در اتاق خواب خود ، رنگ دیوار ، ملافه،روتختی،آباژور،پرده ها و دکور خود را هماهنگ کنید تا یک طرح هماهنگ ایجاد کنید. برای اینکه اتاق خواب خود رابه صورت حرفه ای طراحی نمایید،سعی کنید تخت خواب خود را به صورت سفارشی طراحی نمایید و ازخرید تخت خواب هایی که همه جا دیده شده و تکراری به نظر می رسند اجتناب کنید،چرا که تخت خواب، مهم ترین و چشمگیر ترین عنصر در اتاق خواب شماست.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک Modern Bohemian

Modern Bohemian

با انتخاب رنگ بندی اتاق خواب با طرح Modern Bohemian ، یک اتاق خواب بسیار خاص و با رنگ بندی الهام بخش داشته باشید. در حالی که سبک های بوهمی به طور معمول پر از رنگ های پر جنب و جوش است ، این اتاق که توسط گروه طراحی داخلی  Decorist طراحی شده است، ضمن استفاده از رنگ های تیره در طراحی اتاق خواب،توانسته ظاهری فرای طرح  های معمول و همیشگی ایجاد نماید.. برای خلق این اتاق خواب ، از رنگ سفید به عنوان  رنگ پایه استفاده شده است. دیوارهای سفید ، پرده ها و ملافه ها اتاق را روشن می کنند ، در حالی که یک دیوار تیره ، نیمکت ست،تخت خواب و فرش،طرح بوهمی را در فضا شکل می دهند.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Transitional Simplicity

Transitional Simplicity

اگر برای اتاق خواب خود،یک رنگ بندی ساده انتخاب نمایید، بعدها چنان چه بخواهید در رنگ بندی و دکوراسیون اتاق خواب تان تغییرات اعمال کنید،این تغییرات با انعطاف بیشتری و صرف هزینه کمتر خواهد بود. این رنگ آبی دریایی و رنگ سفید عاج فیلی، پایه ای مناسب برای تغییر دکوراسیون در آینده با صرف هزینه کمتر است. فقط با تعویض رنگ کوسن یا بالشت ، می توانید روحی جدیدی در اتاق خواب خود بدمید. این اشاره به رنگ زرد ، حس شیرین بهاری را در اتاق خواب به شما میدهد ، که می تواند بر اساس تغییر فصل و یا حتی تعطیلات یا حال روحی خود آن را تغییردهید.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Master marble

Master Marble

در رنگ بندی اتاق خواب با طرح  ,Master marble اکسسوری و سرویس خواب شما می تواند کل ترکیب رنگ بندی شما را به تشکی دهد.تخت خواب سفارشی ساخته شده با پارچه ربکا اتوود ، در اتاق پر از رنگهای ملایم و خنثی در مرکز توجه قرار می گیرد.هنگامی که قصد دارید،عنصر اصلی که تخت خواب است، مورد تاکید قرار گیرد،می بایست از رنگ های ملایم برای سایر عناصر استفاده نمایید. رنگ های سفید ، هلویی کم رنگ ، کرم و چوب قهوه ای روشن ، اتاق خواب را به یک فضای مدرن و امروزی بدل کرده است.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Regal Glam

Regak Glam

ترکیب رنگ ها در فضای اتاق خواب،گاهی می تواند از استانداردهای طراحی فاصله بگیرد.در این اتاق خواب طراحی شده،کاغذ دیواری با رنگ طلایی خود،به محض ورود به اتاق ، احساس شگفت انگیزی را ایجاد می کند. برای اینکه اتاق خواب مستر، زیبایی و شکوه خود را حفظ نماید، لازم است در سایر قست ها از رنگ های ملایم و خنثی استفاده کنیم تا فضا را تحت الشعاع قرار ندهد. دیوارهای سفید و تخت خواب کرم رنگ همگی به این کمک می کنند که از شکوه رنگ طلایی کاغذ دیواری کاسته نشود.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Hushed Presence

Hushed Presence

ترکیب رنگ های خنثی در اتاق خواب، ظاهری کم نظیر ایجاد می کند که مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد.ترکیب رنگهای مختلف خاکستری  دراین اتاق خواب مهمان ،فضایی پاکیزه و استقبال کننده را در ذهن مهمان تداعی می کند. اگر می خواهید از حداقل رنگ ها استفاده کنید ،الگو های طراحی را چاشنی کار قراردهید. خطوط نوارها در ملافه ، فرش و بالش همان چیزی است که طراحی این اتاق خواب را،به خصوص می کند .استفاده از این صندوقچه قهوه ای خاص ،بدون آنکه فضا را احاطه نماید و بیش از حد به نطر برسد،دیالوگ خاطره انگیزی با مخاطب برقرار می کند.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Casual  And Chic

Casual  And Chic

اتاق خواب خود را،با به کارگیری رنگ های خنثی و سایه روشن هایی از خاکستری و قهوه ای ،شیک و در عین حال خودمانی کنید.اگرچه رنگ های سایه روشن و خنثی اغلب به رنگ های کسل کننده شناخته می شوند ، اما در برخی از سبک ها می توانند به چیزی واقعاً خاص تبدیل شوند. برای اینکه اتاق خواب خود را به یک طرح خاص تبدیل نمایید، برای یک دیوار خاص و برای تاکید بر آن یک بافت خاص نظیر بافت طبیعی چوب انتخاب نمایید.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Into The Woods

Into The Woods

از رنگ های خاکی در اتاق خواب خود استفاده نمایید  تا حس طبیعی بودن به فضا ببخشید. اگر رنگ بعضی از وسایل تیره است،از رنگ های روشن تر برای سایر وسایل استفاده نمایید تا فضای اتاق خواب تیره و دلگیر نشود.قفسه های سفید ، پرده ها و لامپ های روشن در این اتاق خواب از اثر رنگ های تیره می کاهد ، و در عین حال،ترکیب بندی رنگ خاکی و طبیعی بودن فضا را تحت تاثیر قرار نمی دهد. اگر از رنگهای عمدتاً تیره و غلیظ در اتاق خواب استفاده می کنید ،از طرح های ساده تر برای فرش و روتختی و بالش استفاده نمایید.این فرش پشمی آنتیک بافت و رنگ خاصی را به اتاق خواب اضافه می کند.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  White And Green Day Dream

White And Green Day Dream

انتخاب  ترکیب رنگ سبز ملایم و سفید ، ظاهری از تازه بودن و خالص بودن به اتاق خواب می دهد.استفاده از سرویس خواب تماما سفید،این حس خالص بودن را تقویت می کند. با انتخاب کاغذ دیواری سبز رنگ با الگویی در هم تینده در دیوار اصلی ،ضمن کمک به بیشتر دیده شدن ، روح زندگی به فضا داده شده است.با به کارگیری رنگ های روشن وکم غلظت ،اکسسوری ها و لوازم دیگر نظیر این لوسترزیبا  و خاص  فرصت دیده شدن  می یابند.گل های شکوفه را روی میز کنار تخت خواب قرار می دهیم، تا حس و حال بهار را القا نماید و رایحه ای تازه دراتاق جاری شود.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبکBurnt Orange Muse

Burnt Orange Muse

رنگ نارنجی،انتخابی جسورانه برای اتاق خواب است که حس انرژی و خلاقیت را به همراه دارد.سایه و روشن های نارنجی که با رنگ های خنثی و ملایم ترکیب شده است، بدون آنکه دید را بیش از حد درگیر نماید ، ظاهری گرم ایجاد می کند. اگر می خواهید ترکیبی از رنگ های نارنجی را تجربه کنید،استفاده از کوسن های نارنجی می تواند یک راه حل منطقی باشد بدون آنکه اتاق خواب بیش از حد شلوغ و غرق در رنگ شود.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Blush Blend

Blush Blend

طراحی دکوراسیون این اتاق خواب زیبا و آرامش بخش، تنها با استفاده از ترکیب رنگی دو رنگ صورتی روشن و تیره صورت گرفته است. برای ایجاد فضایی مدرن و فانتزی تر ، رنگ آبی در کنار این ترکیب بندی رنگی،یکنواختی و تک رنگی را از بین میبرد.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Multicolored Sanctuary

Multicolored Sanctuary

تطبیق رنگ دیوارها و سرویس خواب سفید رنگ به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و مطابق با علایق خود، رنگ بندی سایر لوازم و اثاثیه را انتخاب نمایید.این روتختی چند رنگ، با کوسن ها و بالشت هایش، دارای رنگ های سبز ، آبی ، نارنجی و سفید است که به خوبی در کنار هم،ترکیب چشم نوازی ایجاد کرده اند. بهترین موضوع در مورد رنگ آمیزی در این اتاق خواب این است که می توان آن را به راحتی جایگزین کرد و تغییر دکوراسیون داد بدون آنکه هزینه زیادی داشته باشد.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Unconventional Escape

Unconventional Escape

ترکیب بندی مینیمال و استفاده حداقلی از رنگ،باعث ایجاد آرامش در اتاق خواب می شود.یک طرح رنگ سیاه و سفید می تواند با کنتراست اصلی ، یک فضای پویا و یا فضای دنج کم نظیر را ایجاد کند. اگر می خواهید یک اتاق مانند این را تکرار کنید ، طیف هایی از رنگ سفید درست کنید و لکه هایی از رنگ سیاه را در دکوراسون خود اضافه کنید.برای اینکه طراحی اتاق خواب به سبک های پاپ نزدیک شود، میتوانید از گیاهان آپارتمانی استفاده نمایید که در ترکیب با رنگ های خنثی و روشن،آسیبی به ترکیب رنگی وارد نمی شود.

نکته طراحی این است که گنجاندن یک آینه بزرگ نه تنها یک اتاق خواب کوچک را را دلباز می کند بلکه باعث روشن تر شدن فضا می شود.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Briliant Sunshine

Briliant Sunshine

با ترکیب رنگ زرد روشن و فیروزه ای ، می توان اتاق خوابی پویا و درخشان داشت. دیوار های سفید ، پرده ها و ملافه ها باعث روشنایی اتاق می شوند در حالی که کف چوبی ، میز کناری تخت خواب و بالشهای زرد و فیروزه ای ،ترکیب رنگی را به تعادل دلخواه می رساند. اگر تصمیم داریدکه رنگ زرد را در اتاق خواب خود بگنجانید ، حتماً رنگ های متضاد را به فضا اضافه نمایید تا چشم دچار خستگی نشود.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Effortless Sophistication

Effortless Sophistication

با اضافه کردن ترکیب های رنگی  به دیواری با نمای بتن ،فضای اتاق خواب را زنده کنید! این فضا با بافت خشن بتن و  بدون ترکیبی از رنگ های جسورانه می تواند بیش از حد زمخت و خشن به نظر برسد. رنگ های قرمز آلبالویی ، زیتونی ، زرد کره و نیلی کمک می کنند تا اتاق خواب به سبک صنعتی را زنده و دیدنی کند.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  It Is All About Spring

It Is All About Spring

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی که فصل مورد علاقه شما را تصویر میکند.ترکیب رنگی سبز و نارنجی روتختی،آباژور،گلدان،کوسن و بالشت،که باعث می شود بدون نقاشی دیوارها به دکوراسیون دلخواه خود برسید. اگر تصمیم دارید از رنگ های تیره تر استفاده کنید ، آن را با رنگ های خنثی و روشن مانند قهوه ای روشن، بژ یا سفید متعادل کنید ، تا اتاق خواب خیلی شوغ و دلگیر به نظر نرسد.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Tranquil appeal

Tranquil appeal

رنگهای روشن تر و کم رنگ تر در فضای اتاق خواب،به عنوان راه حلی برای ایجاد آرامش ذهنی پیشنهاد می شوند.این اتاق خواب زیبا و فاخر،با رنگ های ساده و به کارگیری از الگوهای متعدد شکل گرفته است . اگرچه دیوار و روتختی، در متریال و نقش و نگار با هم متفاوت اند،اما با ترکیب رنگی خاکستری ،سبز دریایی و سفید ، یکدیگر را تکمیل می کنند.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Classic Meets Modern

Classic Meets Modern

اگر علاقه دارید در اتاق خواب خود، از کاغذ دیواری طرح دار روی دیوار اصلی  استفاده کنید ، برای سایر دیوار ها ازپوشش یک دست و بدون طرح استفاده نمایید،تا از شلوغ شدن فضا جلوگیری کنید.با به کارگیری بالش و  کوسن های رنگی و نیمکت رنگی،روح تازه ای در رنگ خاکستری دیوار ها دمیده شده است.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Royal Blue Takeover

Royal Blue Takeover

 چیدمان مبلمان ، با طرح و رنگ خاص آن ،فضای خنثی و سفید اتاق خواب را ارزشی دوباره می بخشد. اگر می خواهید یک روش کم درد سر و راحت  برای اضافه کردن رنگ به اتاق خواب خود داشته باشید ، مبلمانی پیدا کنید که رنگ و سبک به اتاق خواب شما بیافزاید.مبل های کاناپه ای آبی رنگ، با رنگ آبی تابلوی نقاشی در هم آمیخته شده و پیوند بصری ایجاد می کنند که یکی از تکنیک های معماری داخلی در  ایجاد تعادل بصری در فضاست.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Electrifying Yet Cozy

Electrifying Yet Cozy

رنگ بنفش، رنگی تعالی بخش  است که خلاقیت انسان را بر می انگیزد. اگر تصمیم دارید اتاق خواب خود را با رنگ های روشن رنگ آمیزی کنید ،از رنگهای تیره مانند بنفش  و سیاه نیز به صورت لکه ای استفاده نمایید تا ترکیب بندی رنگ محیط به تعادل برسد.

 

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیب رنگی به سبک  Fields Of Lavender

Fields Of Lavender

از طبیعت در طراحی دکوراسیون و رنگ بندی اتاق خواب خود الهام بگیرید،به طور مثال با الهام از گل های اسطوخودوس،در اتاق خواب خود،با  ترکیب رنگ سبز و بنفش در زمینه ای از رنگ های خنثی ،زیبایی بودن در مزرعه گل را ،تجربه کنید.

 

پیشنهاد می شود از تخت خواب های  ساخته شده در گروه دکوراهوم بازدید نمایید.

تخت خواب یک نفره دیاموند

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :