نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب و تخت خواب سلطنتی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 25 آذر 1399 در ساعت 18 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب و تخت خواب سلطنتی

آیا شما اشتیاقی برای داشتن اتاق خوابی سلطنتی دارید؟اما نه اتاق خواب هایی که در اکثر خانه های هالیوودی دیده می شود.من در مورد اتاق خواب های سلطنتی صحبت می کنم که ویژگی های اصلی آن جاودانی و ظرافت آنها است. اتاق های خواب هایی  با ویژگی های اشرافی ، جایی که با تجملات مطابقت دارد و عملکرد در آن بی معناست.حال با آوردن ایده هایی از اتاق خواب های طراحی شده،سعی داریم تا شما را با این سبک از دکوراسیون آشنا سازیم:

1.اتاق خواب لوکس با تاج تخت خواب لمسه کاری شده

 اتاق خواب لوکس با تاج تخت خواب لمسه کاری شده

این اتاق خواب در نهایت شکوه و طرافت است. شما می توانید پس زمینه خنثی همراه با افزودنی های تک رنگ ، مانند پرده های پارچه ای بژ تیره و یک میز بژ به سبک عثمانی با الگوهای مربعی روی سطوح را مشاهده کنید. می توانید بگویید که این اتاق خواب فقط با نگاه کردن به هر دو طرف اتاق ، یک اتاق خواب مستر است ، جایی که زن و شوهر می توانند وسایل تزیینی مورد علاقه خود را به روی میزهای کنار تخت خواب قرار دهند. علاوه بر این ،حس سلطنتی و شکوه اتاق خواب با یک تخت خواب لمسه کاری شده بزرگ با چراغ های هالوژن که به روی تاج لمسه دار تخت خواب متمرکز است،تکمیل می شود تا به صاحبان آن حس شکوه بدهد.

2.اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب منبت کاری شده

اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب منبت کاری شده

یک اتاق خواب سلطنتی شبیه به اتاق موجود در تصویر اول ، البته با چند استثناء. تخت خواب کمی بزرگتر است و تاج تخت خواب از چوب منبت کاری شده است ، که شما می توانید با دیدن آن به راحتی تشخیص دهید.تشک با روتختی و پارچه های نفیس ابریشمی پوشیده است. برای دلپذیری و راحتی بیشتر، بالشهای فراوانی وجود دارد تا سر خود را به دلخواه و مطابق میل تان روی آن قرار دهید. اتاق با ترکیب رنگهای خنثی با طلایی و بژ دکور شده است.در مواجهه با پنجره ها ، ساحل زیبا با نخلستان ها و آب های شفاف را خواهید دید.تا چه حد یک اتاق خواب می تواند رضایت بخش باشد؟

3.اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب با آسمانه پارچه ای مشکی

اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب با آسمانه پارچه ای مشکی

در این اتاق خواب سلطنتی،دو رنگ اصلی وجود دارد که نماد سلطنت و شکوه هستند، بنفش و سیاه. شما ممکن است آنچنان تحت تاثیر شکوه این تاق خواب قرار گیرید که حاضر شوید پول زیادی هزینه کنید تا این اتاق خواب  را در خانه خود داشته باشید.دیوارهای سیاه با حاشیه های سفید رنگی که در اطراف آینه شکل گرفته است ، تزیین شده و تخت خواب با آسمانه پارچه ای همراه با پارچه های لوکس سیاه و لبه های سفید رنگ با الگوی دوریک است.ملافه سفید به همراه چهار بالش راحت با فضای داخلی کاملاً مطابقت دارد ، به همراه دو چراغ دیواری که از بالای تخت،عملکرد آباژور را دارند.

4.اتاق خواب سلطنتی با ترکیب رنگی قهوه ای وسفید

اتاق خواب سلطنتی با ترکیب رنگی قهوه ای وسفید

در این اتاق مجلل و لوکس،دیوارهای قهوه ای رنگ،با چوب های سفید رنگ پنجره و شومینه قطع شده است.دیوارهای قهوه ای تیره که با کف چوب به رنگ شکلاتی تیره مطابقت دارد و چوب های رنگ شده سفید در سقف و دیوارها در تضاد است. علاوه بر این ، آیا می توانید یک محل مناسب تر برای شومینه خود نسبت به جلوی تختخواب خود تصور کنید؟

5.اتاق خواب لوکس و مدرن با تخت خواب با تاج پارچه ای

اتاق خواب لوکس و مدرن با تخت خواب با تاج پارچه ای

خوب ، این اتاق خواب سلطنتی و لوکس ممکن است برای افرادی که وسواس فنگ شویی دارند، جنجالی به نظر برسد ، زیرا از نظر تئوری نباید آینه را در اتاق خواب قرار دهید ، زیرا عبور نوربیش از حد می شود و باعث احساس آشفتگی می شود. خوب ، از یک طرف ، این درست است ، زیرا اتاق خواب باید محل سکوت و آرامش شما باشد. از طرف دیگر ،پرده های کرکره ای که تا حدودی پنجره را پوشانده اند ،اجازه نمی دهند تا نور بیش از حد به داخل نفوذ کند ، بنابراین مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

پیشنهاد می شود اگرقصد خرید تخت خواب دارید، از تخت خواب لمسه کوبی شده و پارچه ای گروه دکوراهوم بازدید نمایید.

تخت خواب دو نفره دیاموند

 

6.اتاق خواب لاکچری با تاج تخت خواب لمسه دار مربعی

اتاق خواب لاکچری با تاج تخت خواب لمسه دار مربعی

شکوه و لوکس بودن بهترین ویژگی است.همانطور که قبلاً هم اشاره کردم،راز طراحی یک اتاق خواب لوکس و سلطنتی،در ترکیب عناصر و وسایل لوکس و دقت در انتخاب رنگ هاست. در اینجا ، این دو با یکدیگر به خوبی کار کرده و یک جریان هماهنگ را در سرتاسر این اتاق خواب سلطنتی ایجاد می کنند.یک تخت خواب با سایز کینگ،با روتختی از پارچه ابریشمی بژ با کوسن های متناسب و زیبا و یک پاف زیبا به رنگ آبی کم رنگ برای صرف صبحانه در تخت خواب.علاوه بر این ، تاج تخت خواب از پانل های مربعی پارچه کوبی شده با پارچه مخملی که باعث می شود که بخواهید با نگاه کردن به آن ، آنرا لمس کنید.علاوه بر این در پرده ها نیز از این پارچه نفیس استفاده شده است.برای اینکه فضای داخلی بیش از حد خسته کننده نشود و صاحبان این اتاق خواب تصمیم گرفته اند یک فرش راحت و با پرزهای بلند را در کف اتاق قرار دهند.

7.اتاق خواب لوکس با ترکیب رنگ های تیره

اتاق خواب لوکس با ترکیب رنگ های تیره

 در این اتاق خواب لوکس و سلطنتی،از ترکیب رنگ های تیره استفاده شده است. کف اتاق خواب با موکت نرم با پرزهای بلند که با دیوارهای خاکستری متالیک مطابقت دارد و همچنین یک کمد لباس با طرح چوب تیره.

8.اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب و پاف لمسه دار

اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب و پاف لمسه دار

بعضی اوقات ، برای دستیابی به یک اتاق خواب سلطنتی ،تنها به تاکید بر تخت خوابی لوکس نظیر این تخت خواب لمسه دار،نیاز دارید. در این اتاق خواب،تمرکز اصلی بر تخت خواب لمسه دار همراه با پاف لمسه کاری شده است و دیوار و کف و سقف با رنگ روشن و بدون تزیینات با همین هدف طراحی شده است.کف این اتاق خواب سلطنتی با یک موکت خاکستری نرم فرش شده است و در دو طرف تخت خواب لمسه دار،به صورت قرینه دو آباژور و میز قرار گرفته است.

9.اتاق خواب لوکس لاکچری و مدرن با تخت خواب پارچه ای گرد

اتاق خواب لوکس لاکچری و مدرن با تخت خواب پارچه ای گرد

این اتاق خواب مدرن و لوکس ،جسورانه و زیبا است.در این اتاق خواب ،از مبلمان با اشکال و خطوط هندسی ساده استفاده شده است و همین طور که ملاحظه میکنید،اشکال معاصر و ساده نیز می توانند حس لوکس بودن و شکوه را به وجود آورند.به عنوان مثال این تختخواب گرد و کابینت ساده سفید همراه با میز تلویزیون دوار،همگی در هماهنگی با یکدیگر عمل می کنند.

10.اتاق خواب لاکچری با ترکیب رنگی سیاه و سفید و تخت خواب لمسه کوبی شده

اتاق خواب لاکچری با ترکیب رنگی سیاه و سفید و تخت خواب لمسه کوبی شده

در این اتاق خواب لاکچری و مدرن،دیوار ها،مبلمان،موکت و پرده ها و تخت خواب با تاج لمسه کوبی شده ،همگی سفید هستند و رنگ مشکی به صورت محدود در قسمتی از پرده و مبلمان و روتختی به کار برده شده است.این اتاق خواب مختص کسانی است که خواهان اتاق خوابی دلباز و روشن هستند.

11.اتاق خواب سلطنتی با مبلمان و تخت خواب چوبی آنتیک

اتاق خواب سلطنتی با مبلمان و تخت خواب چوبی آنتیک

یک اتاق خواب سلطنتی با ترکیب رنگی قهوه ای و کرم و استفاده از مبلمان و تخت خواب آنتیک با متریال چوب طبیعی که نگاه را به سمت خود متمرکز نگاه می دارد.همچنین استفاده از فرش ابریشم ایرانی با نقش و نگار پیچیده و سحرآمیز و پر رنگ و نگار،همگی باعث شده تا اتاق خواب اصیل و با شکوه به نظر برسد.

12.اتاق خواب لوکس با تخت خواب با تاج لمسه دوزی شده

اتاق خواب لوکس با تخت خواب با تاج لمسه دوزی شده

در این اتاق خواب از ترکیب رنگ های خنثی و روشن در دیوار ها و مبلمان استفاده شده است و برای برهم زدن یکنواختی از میزهای تیره در طرفین تخت خواب لمسه کوبی شده استفاده شده است.

13.اتاق خواب سلطنتی با مبلمان و تخت خواب چوبی آنتیک

اتاق خواب سلطنتی با مبلمان و تخت خواب چوبی آنتیک

در این اتاق خواب سلطنتی تمرکز اصلی بر مبلمان و تخت خواب چوبی انتیک است و به همین خاطر دیوار ها و سقف با رنگ سفید و برای کف از پارکت چوبی استفاده شده است.تخت خواب چوبی و میزها و صندلی ها همگی دارای جزییات ظریف و منبت کاری شده هستند و دیوارهای روشن و سفید باعث بهتر دیده شدن جزییات مبلمان است.

14.اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب لمسه دوزی شده آنتیک

اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب لمسه دوزی شده آنتیک

در این اتاق خواب سلطنتی،مبلمان و تخت خواب لمسه دوزی شده با پارچه ابریشمی روشن با قابهای طلاکاری شده از هم جدا شده اند.همچنین این قاب های طلایی کهنه کاری شده، مبلمان را از سطح صیقل خورده از جنس سنگ مرمر جدا کرده است.اگر می خواهید زرق و برق بیشتری به تخت خواب لمسه کوبی شده سلطنتی خود اضافه کنید ، می توانید درست مانند تصویر بالا ،یک آرایش دکوری پارچه ای به بالای تاج تخت خواب خود اضافه نمایید.فراموش نکنید که آنها باید با پس زمینه مطابقت داشته باشند ،به همین دلیل ، آنها نباید از طرح کلی متمایز شوند.

15.اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب پارچه ای

اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب پارچه ای

این اتاق خواب سلطنتی  با یک تخت خواب  بژ با ملافه های قهوه ای ، بالش و یک نیمکت کوچک چرمی عثمانی ،همچنین پرده های توری شفاف با دورنمای محوطه و استخر در کنار دیوارهای سفید و کف موکتی روشن همگی جلوخ زیبایی ایجاد کرده اند.

16.اتاق خواب لاکچری با تخت خواب لمسه دوزی شده پارچه ای

اتاق خواب لاکچری با تخت خواب لمسه دوزی شده پارچه ای

این اتاق خواب سلطنتی یک کلمه را به ذهن من می آورد – لوکس بودن. روتختی های به رنگ گل لاوندر با تاج تخت خواب لمسه دوزی شده با پارچه مخملی و نیمکت جلو تختی عثمانی در حالی که  چهار بالش بزرگ توسط دو میز کنار تخت و آینه بزرگ نقره ای تکمیل می شود. یک آینه روی دیوار بالای تختخواب به عنوان یک کانون در این اتاق خواب سلطنتی عمل می کند و کف چوبی با موکت نرم در تضاد است.

17.اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب  و بوفه های آنتیک چوبی

اتاق خواب سلطنتی با تخت خواب  و بوفه های آنتیک چوبی

دراین اتاق خواب سلطنتی تمرکز بر مبلمان ،بوفه و تخت خواب چوبی قدیمی و ارزشمند است که دارای منبت و تزیینات منحصر به فرد و ارزشمند است. تکه های منبت کاری شده روی اثاثیه در کنار فرش ایرانی در کف چوبی و آسمانه پارچه ای تخت خواب آنتیک همگی ارزشمند و دیدنی هستند.

18.اتاق خواب سلطنتی با رنگ های دریایی

اتاق خواب سلطنتی با رنگ های دریایی

19. اتاق خواب سلطنتی با مبلمان و تخت آنتیک چوبی

اتاق خواب سلطنتی با مبلمان و تخت آنتیک چوبی

اکنون نمی توانید انکار کنید که التقاط در اتاق خواب سلطنتی خیره کننده است. بسیاری از مواد مجلل استفاده شده است ، از جمله تختخوابهای آبی تیره و میز قهوه قدیمی وینتای با دستگیره های طلاکاری شده و یک تخت خواب با آسمانه به رنگ قهوه ای سوخته. اتاق پر از تضاد است. جدا از چیدمان آبی و تیره ، کف چوب شکلاتی تیره در تقابل با فرش های بزرگ و نقوش خنثی قرار دارد.

20.اتاق خواب حنایی!

اتاق خواب حنایی!

تعجب نخواهم کرد اگر کسی به من بگوید اتاق خواب متعلق به شخصی است که عاشق آفریقا است. اتاق پر از رنگ حنایی است از جمله دیوار، فرش و دیوار پشت تاج تخت خواب.سر شیر در سنگ به کار رفته شومینه در سمت چپ،طرح این اتاق خواب وحشی اما در عین حال سلطنتی را تکمیل می کند.

21.اتاق خواب سلطنتی با ترکیب رنگی قهوه ای و سبز

اتاق خواب سلطنتی با ترکیب رنگی قهوه ای و سبز

 

پیشنهاد می شود اگرقصد خرید تخت خواب دارید، از تخت خواب لمسه کوبی شده و پارچه ای گروه دکوراهوم بازدید نمایید.

 تخت خواب دونفره مدل آرته

 

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :