آموزش پارچه کوبی و اجرای پارچه روی دیوار

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 فروردین 1399 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

سلام! من جسیکا نیکرسون هستم.من طراح داخلی و مبلمان از دانشگاه شیکاگو کالج و علاقه مند به اجرای دکوراسیون داخلی هستم.فعالیت من در زمینه بازسازی و ساخت خانه های لوکس البته با هزینه های معقول است.در مقاله جاری،سعی دارم تا تجربیات خودم رو در زمینه اجرای پارچه روی دیوار و یا همان دیوارکوب پارچه ای یا پارچه دیواری  و یا پارچه کوبی دیوار ،اطلاعات خودم رو در اختیارتان بگذارم.

 

من بسیار هیجان زده هستم که امروز پروژه ی پارچه کوبی دیوار را به شما نشان دهم! من نتیجه را دوست دارم ، به شما می گویم چیزهایی که می توانید پیش بینی کنید و شاید اجتناب کنید باید به اندازه کافی عالی باشد تا بتوانید پارچه را بر روی دیوارهای خود به صورت دیوارکوب پارچه ای  قرار دهید.

پارچه کوبی

پارچه کوبی

به تازگی، در وبلاگم، تصویری از راهروی منزلم که خسته کننده شده است،به اشتراک گذاشتم که همگی یک شکل بودند و در آن از رنگ های خنثی استفاده شده بود و وقتی از سر کار به خانه بازمیگردید ،هنگام ورود به خانه هیچ حس خوشایندی به شما منتقل نمی کند و تنها بیشتر خسته میشوید چرا که رنگ یکنواخت بی روح و ملال آور است.

و چند هفته پیش با قرارگیری این قاب عکس ها،وضعیت بهتر شد.اما من به تغییرات بیشتری نیاز داشتم.

من یک مقاله را با عنوان راه هایی برای طولانی به نظر نرسیدن راهروهای طولانی را خواندم. یکی از راه های ذکر شده این بود که دیوار انتهایی، رنگی متفاوت داشته باشد. رنگ متفاوت انتهای راهرو، توجه شما را به خود جلب میکند،و ایم گونه است که به نظر نمی رسد راهرو طولانی باشد.

 

در حال حاضر، راهروهای ما خیلی طولانی نیست ، اما خسته کننده است و مستحق زیبا شدن است. من قصد داشتم آن را نقاشی کنم،اما با اطلاعاتی که در زمینه دیوارپوش ها،نظیر کاغذ دیواری،کاغذ دیواری پارچه ای،پارچه دیواری،لمسه کوبی دیوار،تایل های پارچه ای،دیوارپوش مخملی و ... بدست آوردم، برای آنکه دیوار انتهای راهرو، علاوه رنگ، بافتی زیبا و درخور داشته باشد ،تصمیم گرفتم از متریال پارچه برای دیوار استفاده کنم و آنرا به صورت دیوارکوب پارچه ای اجرا نمایم.

 پارچه کوبی

اینها چیزهایی است که من برای اجرای پارچه به روی دیوار به صورت پارچه کوبی استفاده کردم:

• 3 یارد پارچه مبلی

• اتو و میز اتو

• دستگاه منگنه

• سوزن منگنه

• تیغ موکت بر

• ماژیک

• پیچ گوشتی کوچک

• انبردست دم باریک (برای اشتباهات ... من فقط از آنها یک بار استفاده کردم)

 پارچه کوبی

دیوارهایم را اندازه گرفتم و خوشبختانه کمی باریکتر از پارچه 54 یارد بود.شما می توانید سعی کنید درزها را با هم تطابق دهید اگر دیوار بزرگتر دارید یا یک پارچه عریض تر پیدا کنید. ما سقف 8 فوتی داریم بنابراین من 3 عدد پارچه سفارش دادم که به من کمی فضای اضافی برای کار می دهد.

 

برای شروع، من درز پارچه  را که در بالای دیوار بود، اتو کردم. من می خواستم اطمینان حاصل کنم که من با یک خط مستقیم و یک الگوی راست شروع کردم.

پارچه کوبی

من می خواستم بتوانم سوزن منگنه ها را در بالای صفحه پنهان کنم. بنابراین به کمک  دوست عزیزم،ما پارچه را همان جوری که می خواستیم نصب کردیم، مطمئن شدم که روی مرکز دیوار نصب شود، و آن را از زیر منگنه گرفتم،اطمینان حاصل کنید که منگنه ها دردرز بین پارچه و تاج بالایی قرار گیرند.

پارچه کوبی

بعد پارچه را از وسط جدا کردیم و اضافه پارچه را برای دوختن یک کوسن زیبا کنار گذاشتیم.

من پارچه را کشیدم  و شروع به چسبیدن به بالای درز کرد. قبل از اینکه من شروع به دوختن هر دو طرف درز کنم، مجبور شدم پارچه ای کم در اطراف درز را بپوشم تا پارچه را ببندم.

پارچه کوبی

پارچه کوبی

قطعا نمی خواستم بیش از حد پارچه را ببرم، بنابراین من فقط کوچک کردن و چک کردن را انجام دادم تا بتوانم پارچه را در اطراف ترمیم کنم.

پارچه کوبی

طرفها جایی است که کمی مشکل داشتم، فقط به این خاطر که فضای بین درب گنجه و دیوارهای جانبی خیلی ضعیف بود و من نمیتوانستم ماشین منگنه خود را در آن قرار دهم تا بتوانم یک منگنه کوچک را بچرخانم. من یک عکس از زاویه ستلر در بخش های جانبی گرفتم. بنابراین، شما فقط می توانید این مشکل را داشته باشید اگر شما یک دیوار را تزیین کنید که باریک تر از اسلحه اصلی شما است. این دو طرف 4 اینچ گسترده هستند.

پارچه کوبی

من دو طرف را به این زاویه تقسیم کرده بودم و پس از آن زمان برداشت پارچه های اضافی بود. من می خواستم دیوار را بدون هیچ گونه زه در اطراف آن درست کنم. فقط یک خط برش تمیز. این جایی است که من به مشکل کوچک بعدی رسیدم. من نمی توانستم پارچه را همانطور که امیدوار بود برش دهم. من از یک تیغ موکت براستفاده کردم و فکر کردم این خیلی آسان است اما فکر می کنم مسئله به زاویه ای که من به آن نیاز داشتم باز می گردد. از آنجا که من نمی توانستم به طور مستقیم بر روی لبه برش بچسبم، پارچه کمی کشیده شد.

پارچه کوبی

من به دقت دو طرف و در اطراف درب را بریدم و سپس یک پیچ گوشتی کوچک استفاده می شود تا کمربندهای کوچک و یا لبه های پشت در محکم شود.

من قبلا دیده ام این پروژه توسط استادم انجام شده است.آن ها لبه ها را با استفاده از زه های نواری پوشاندند. از آنجا که دیوار کوچک ما خیلی کوچک بود، می خواستم آن را امتحان کنم. اگر فضای بزرگتری دارید، احتمالا ساده ترین چیز خواهد بود. این جایی است که تیزهوشان واردمی شوند.

من از نارنجی و تیزه سیاه استفاده کردم تا ستون ها به پارچه ناپدید شوند. من فکر می کنم خیلی خوب کار کردیم شما ممکن است فکر کنید این به نظر می رسد کمی ناتمام است، اما شما هرگز آنها را متوجه نمی شوید مگر اینکه شما به در مسیر راهرو راه برود و به آنها نگاه کنید.

من دوست دارم اینجوری که راهرو خسته کننده ما را تغییر داد! این رنگی است و یک الگوی بزرگ را اضافه می کند، اما اگر ما تصمیم بگیریم که دیگر نمی خواهیم آن نیز آسان است. فقط منگنه ها را بیرون بیاورید، زیرا این قاب است، ما به سادگی شن درش میاریم، پس از آن رنگ! دوستش دارم.

پارچه کوبی

اگر بیشتر به منطقه زندگی خود دقت کنید، می توانید ببینید که نارنجی چگونه با این فرش بزرگ کار می کند. و بالش در پشت کیتی را ببینید؟ جایزه اضافه شده است!

پارچه کوبی

با تشکر از شما، برای پارچه و برای حمایتتون که به من اجازه دادید چیزی غیر متعارف را امتحان کنم. و لطف همسر من برای همین پروژه های غیر متعارف ... اگر نظر یا سؤال بیشتری در مورد پروژه دارید، لطفا نظر خود را بنویسید. دوست دارم کمک کنم و در هر لحظه من را در صفحه اینترنتی ام ملاقات کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :