آموزش ساخت تاج تخت خواب پارچه ای

6 / 10
از 19 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چگونه می توان یک تختخواب تاج دار الماس نشان( لمسه کاری به شکل لوزی)  ساخت 

تاج تخت خواب لمسه کاری شده خیره کننده است. اما به طرز غیرباوری گران بود، مطمئن نبودم که من هرگز برای خانه ام به دست آورم. چند سال بعد با پولم که هنوز در جیبم است و تجربه بسیار جدید DIY (خودت انجامش بده) ، من خوشحالم که می گویم     توانستم تاج تخت خواب رویاهای خودم رو بسازم و تمام جزئیات را به اشتراک می گذارم تا به شما کمک کنم. درست است که می دانید، این یک آموزش مفصل است، زیرا اگر یک چیز وجود داشته باشد، نمی توانم آن را بیابم، این چگونگی آن است که مطمئن شوید که آن آسان ترین و ارزان ترین راه ممکن است!

من 44 دلار را صرف ساختن تاج تخت خواب دکمه دار در حد ملکه بزرگ کردم. در مجموع، 17 دلار برای پارچه ، 11 دلار برای دو کیت پوشش دکمه (اولین کیت Walmart، دوم از Joann)، 11 دلار برای یک ماتریس کفپوش تخم مرغی صرف کردم، بقیه از مواد بازیافتی یا موادی که از قبل داشتم بود.اگر سفارشات آنلاین را ترجیح دهید، مطمئن شوید که لینک ها را اضافه کنید. شما ممکن است بیشتر یا کمتر از آنچه در تاج تخت من استفاده شده بسته به آنچه که در حال حاضر در دسترس شماست، صرف کنید.

 

مواد مورد استفاده:

  • قاب های قدیمی یا تخته های بلا استفاده
  •  ماتریس کفپوش تخم مرغی (سایز دوبرابر. حتی برای یک پادشاه)
  • پارچه انتخابی
  • کیت پوشش دکمه (5 دکمه ای) یا کیت پوشش دکمه (18 دکمه ای) (دکمه های 3/4 ") (من در مجموع 37 دکمه استفاده کردم)
  • دکمه های هم اندازه
  • طناب لوازم جانبی / طناب کنف / نخ دوختن دکمه
  • چسب گوریل

 

 

تاج تخت لمسه کاری شده خیره کننده است، اما اوه خیلی گران است ... من فقط 44 دلار صرف ساختن تاج تخت منحصر به فرد خود کردم.

 

قاب اصلی را آماده کنید

یک تاج تخت زشت مانند من داری؟ عالیه! شما قصد دارید که صفحه اصلی موجود خود را به اندازه آن برسانید تا اینکه بیرون بیایید، چوب خرید کنید و مجبور شوید یک قاب ایجاد کنید. مطمئنا شما می توانید یک قاب ایجاد کنید، اما چرا شما از چیزی که دارید استفاده نکنید؟ یا ازتاج تخت های دور انداخته شده به جای خریدن چوب استفاده کنید؟

این تاج تخت واقعا ترسناک چیزی است که من قبل از آن میدیدم. من قسم می خورم که خالی بندی نیست، این تنها تصویری است که از قبل داشتم ... وقتی نشتی در سقف ما ایجاد شد، و روی من چکه می کرد من این عکس را گرفتم. این تاج تخت از پدربزرگ و مادربزرگ به من رسیده بود که به همان اندازه که زشت بود خوابیدن رویش آزاردهنده بود. من فقط مجبور شدم پانل های پلاستیکی زشت را در جلو بگیرم تا به ساختار داخلی برسم.

بعد از قصد کردن به استفاده از چوب ضایعات (هر نوع انجام خواهد شد) به طول تاج تخت بریدم.من دو درب MDF را از یک کمد قدیمی داشتم که به طول تاج تخت بریدمشان و بر روی قاب گذاشتم. هیچ چیز فانتزی و زیبا نیست، فقط از طریق تخته به ناحیه ای که میخواهید آن را بپوشانید، بدوزید ... اگر شما ترجیح می دهید، پیچ کنید.

 

این چارچوب مخصوص تاج تخت خواب کمی کمتر از من بود، بنابراین چوب را به سمت چارچوب بالا (تا آن همپوشانی) میخکوب کردم و به سادگی ارتفاع قدیم را با ضایعات 2 × 2 تعریف کردم. لازم نیست که آن محکم باشد و یا حتی به بقیه قاب اضافه شود. فقط دوختن یا چسباندن 2 × 2 به تخته های همپوشانی کافی است. این فقط به عنوان جایگزینی برای تزیین پارچه ما بعدا به کار می رود.

همانطور که می بینید از پشت، این بیشتر محوطه محله یهودی نشین است. هاها چه می توانم بگویم؟ من دوست دارم از هر سطل زباله ای استفاده کنم، بله، این لولای درب است که دو قطعه چوب را به هم وصل می کند (که درب های کمد دور انداخته شده بسیار ارزان است)، جایی که آن کمی کوچک بود. شما حتی می توانید ببینید که 2 × 2 (2 × 4 نیز خوب کار می کنند) حتی به طور کامل نیست ... دوباره می گویم کمال مهم نیست وقتی که برای قاب ما قابل استفاده است.

 

 

استفاده از دریل برای ایجاد سوراخ های محل دکمه های لمسه دوزی

بعدا وقت آن رسیده که سوراخ ها را برای سوراخ کردن مشخص کنیم. از هیچ چیزی بیش از اندازه گیری متنفر نیستم، بنابراین من یک جستجوی سریع در Pinterest را برای "DIY tufted headboards" انجام دادم و متوجه شدم که حداقل چند نابغه به سادگی از pegboard به عنوان حمایت برای headboards و foot boards استفاده می کنند. چنین مارت ! پنبه ای که پهن است، هزینه های اضافی را تامین می کند و کمتر سفت است. بنابراین من چوب پانل را از دیوار اتاق کارگاهم قرض گرفتم و آن را فقط به عنوان یک قالب برای علامت گذاری چوب در سرپوش گذاشتم.

 

در اینجا چیزی است که شما انجام می دهید:

  1. مرکز تاج تخت را اندازه گیری و علامت بزنید. 2. مرکز پگبوت را در مرکز تاج قرار دهید. 3. از مرکز مشخص شده شروع کنید، اما سه حفره پایین، و کار خود را در سراسر آن ردیف انجام دهید. 4. از یک ماژیک استفاده کنید تا به زیر صفحه اصلی متصل شود، آن را کمک می کند تا به خارج از سوراخ نقطه علامت گذاشته شود، بنابراین شما فراموش نکنید که انجام شده است.

 

5. نقطه و دایره در سوراخ، سپس تعداد 8 نقطه و دایره هشتم. این کار را تمام ردیف خود را به صورت افقی و همچنین عمودی انجام دهید. 6. ردیف دوم باید به طور متناوب شروع شود و از قسمت چهارم سوراخ شروع شود تا شکل الماس ایجاد شود (نگاه کنید به زیر). 7. هنگامی که از پگبوت خارج میشوید، آن را به سادگی حرکت دهید و با نقاطی که قبلا ایجاد کرده اید، آن را با هم ترکیب کنید. ادامه دهید تا تمام نیمه بالای سر برگ مشخص شود شما مجبور نیستید کل صفحه اصلی را بچرخانید، فقط جایی که تشک روی آن قرار می دهید.

 

پس از پایان دادن به سطح سرپوش، لحظه ای دوبار بررسی کنید که هیچ نقطه ای از دست ندهید. با حفاری سوراخ شده ای که فقط نقطه ی نقطه گذاری کرده اید، به شما در این امر کمک خواهد کرد! هیچ چیز بدتر از حذف پگبورد تنها برای کشف سوراخ شما را فراموش کرده و مجبور به خط دوباره است نیست. نکته: نقطه ها را تا حدی از لبه های صفحه اصلی ایجاد نکنید، چندین اینچ کمترمتوقف کنید و محیط کوچکی را ایجاد کنید.

حالا به سوراخ های حفاری از طریق تمام این نقاط دست پیدا کنید! سوراخ ها نباید بسیار بزرگ باشند، فقط کافی است تا سوزن از آن عبور کند. تمام خاک اره را بردارید. نکته: اگر هر سوراخ هایی که در کادر پشتی مسدود شده اند، تمام مسیر را از طریق قاب خود بکشید تا بتوانید دسترسی کامل به آن داشته باشید.

 

 

 

فوم و پارچه را اضافه کنید

دو تکه دوتایی از کارتن تخم مرغ را بردارید، که به طور قابل توجهی ارزان تر از خرید کفپوش ملحفه است (این ایده هوشمندانه توسط شما به ارمغان می آورد، ملکه ارزانی). من یک قدیمی داشتم که واقعا از آن استفاده نمیکردم و یکی از Walmart به قیمت 11 دلار خریدم. محل آن را در بالای صفحه اصلی، سمت چپ کارتن تخم مرغ قرار دهید. خط آن را با بالا و پایین صفحه اصلی و درز هماهنگ کنید.. بعد دکمه ها را منکنه کنید (نه بالا).

بعد پارچه را روی آن بپوشانید. شما می 10-12 اینچ مواد اضافی در همه طرف می خواهید.

با نگه داشتن پارچه آن را بالا بیاورید و بعد از آن یک زاویه در مقابل یک دیوار قرار دهید. یا زمانی که شروع به بریدن کردید، فقط کسی ایستاده و آن را نگه دارد. شما باید بتوانید جلو و عقب بروید.

 

 

پوشش دادن دکمه ها 

زمان شروع پوشش دکمه هاست. پسر، این سخت ترین قسمت پروژه است. من از این بخش متنفرم !! شاید فقط یک دکمه ارزان قیمت دکمه ای داشته باشم، من هیچ نظری ندارم، اما انگشتان من به شدت درد را از زمانی که من تنها از 7 دکمه استفاده می کردم به یاد دارند. شما دستورالعمل هایی را که در قسمت پشت دکمه کیت خود را پوشش می دهید دنبال می کنید، اما هنگامی که دستورالعمل ها را می خوانید، به اینجا می آیید و این را مطالعه می کنید. یک ترفند کوچک وجود دارد که یاد گرفته ام تا ساده تر شود. اوه، و مطمئن باشید که از چسب گوریل من استفاده کنید، اگر نمی خواهید پوشش دکمه کنده شود... برای همیشه.

 

 

نکات پوشش دکمه

همه کیت ها برابر نیستند، من دو برند مشابه را خریدم، اما قالب لاستیکی مناسب تر از یک کیت نسبت به دیگر بود. به هر حال باید بیش از یک کیت خریداری کنید، فقط تمام قالب های لاستیکی را امتحان کنید تا بتوانید بهترین چیزها را بیابید.

پارچه را کمی بزرگتر کنید از قالب که همراه با کیت است. بهتر است قبل از اینکه دکمه داخل قالب لاستیکی را به دست بیاورید، از پارچه های اضافی پارچه را برش دهید تا پارچه را محور قرار دهید.

اسلاید پوسته و پارچه را به قالب لاستیکی در کنار آن بکشید و سپس بقیه آن را به آرامی کار کنید. در غیر این صورت، آن را نخواهید دید.

نمیخواهید مجددا این کار را انجام دهید، پس قبل از اینکه پشت را پیچ کنید، پارچه را بالا ببرید و کمی از چسب گوریل در اطراف لبه های داخلی اضافه کنید. پارچه را به پایین بچرخانید و یک چاقو کوچک را به مرکز اضافه کنید، سپس دکمه را به عقب اضافه کنید. فقط به این معنی است که اگر شما چسبهای زیادی اضافه کنید، کمی از اطراف تراوش می کند، به طوری که شما بیش از حد اضافه نکنید. اگر می بینید که چسب خیلی زیاد است، فقط با یک دستمال کاغذی آن را پاک کنید. تصویر بالا را ببینید؟ شما یک چسب گوریل کوچک خواهید دید که در حباب های خارج از ساقه خشک شده است ... من ترجیح می دهم زیرا آن را خشک می کند و دکمه را تقویت می کند. فقط مطمئن شوید که شما اجازه می دهید چسب قبل از استفاده از دکمه های خود یک شبه خشک شود.

نگه داشتن فشاردهنده در پشت چکش در محل مورد نظربسیار سخت است! می لغزد، شما باید آن را به سمت جلو بچرخانید تا با نوک انگشت خود از لغزش جلوگیری کنید، سپس طرف دیگر را چک کنید ... اوق! نکته فوق العاده هوشمند من برای شما تا زمانی که نیمه راه را ندیده بودم نفهمیدم؛ از چسب برای نگه داشتن محل چکس زدن استفاده کنید، بنابراین شما انگشتان دست خود را در حالی که سعی در چکش آن را در محل ایمن نگه می دارید! انگشت ضعیف بیچاره من.

 

دکمه دار کردن(الماسی)

شما نیاز به یک سوزن بزرگ با سوراخ درشت ، دکمه های به هم اندازه، و طناب لوازم دارید. طناب به آرامی باز می شود، اما برای کشیدن فوم و پارچه، بهتر است. فقط مطمئن باشید که آن را خوب (و چندین بار) گره بزنید تا در طول زمان باز نگردد و زمان هدر نرود.

با رد کردن نخ از سوزن خود شروع کنید، سپس یک دکمه را تا انتها بکشید. شما می خواهید دکمه را در پایین قرار دهید. آن را از طریق تمام 4 سوراخ ( همانند دوختن یک دکمه) آن بدوزید.

سوزن را از طریق سوراخ حفر از پشت به جلو فشار دهید. از بالای سوراخ و مرکز سوراخ شروع کنید و مطمئن باشید که سوزن خود را مستقیما نگه دارید.

در حالی که سوزن را از پشت نگه دارید، به دقت فوم را از جلو فشار دهید تا سوزن از جلو ظاهر شود. اندکی آن را بیرون بکشید سپس شما قادر به حرکت در اطراف به جلو و کشیدن سوزن هستید.

حالا شما می توانید نخ دکمه پوشانده شده خود را بکشید.

 

چگونه دکمه پوشانده شده را در جلو قرار دهید:

نخ را از طریق سوزن درون دکمه پوشانده شده (سوراخ) قرار دهید. 2. یک حلقه درست کنید و این کار را تکرار کنید 3. دکمه پایین را به پایین بچرخانید و محکم کنید، . حلقه باید آن را کمی آزاد بگذارد، اگر نه فقط دوباره آن را تنگ کنید. 4. پایان نخ را بردارید و سوزن را جداکنید. 5. مثل (مثل شلوارها) دو قطعه ی نخ ریسی را به سمت پایین دکمه بکشید. 6. دو رشته ریسمان را به طرف مخالف دکمه بکشید و دوباره خم کنید. این کار چندین بار بین دو طرف دکمه متناوب انجام می شود تا مطمئن شود. 7. نخ زیادی را بردارید و آن را زیر دکمه قرار دهید. 8. پارچه را بچرخانید تا چین چین بسازد.

قبل از اینکه به ردیف دوم بروید کمی اطلاعاتی در مورد ردیف اول وجود دارد. یکی از چیزهایی که من از دست دادم ردیف اول بود، به طوری که متاسفانه، هرکدام از سرفصل های من بی عیب و نقص نیست، اما شما می توانید!

 

اولین ردیف بحرانی

از طریق تجربه و خطا متوجه شدم که من ابتدا یک گام کوچک مهم را انجام نمی دادم، اما در دفاع از من زمانی که شما ایجاد آموزش میکنید، به جای دنبال کردن کسی، شما همیشه این کار را برای اولین بار انجام می دهید. پس مطمئن شوید که این مرحله را به درستی انجام می دهید تا هر الماس تک کامل باشد. بعضی از الماس های من این کمربند کامل را از دست می دهند.

بلافاصله پس از اولین دکمه، دکمه گذاری را متوقف کنید و یک لبه کوچکی در بالا تا کنید. حالا دکمه بعدی را اضافه کنید، بعد دوباره ایجاد کنید ... این اطمینان می دهد که دقیقا مقدار مناسب "دادن" مورد نیاز بین هر دکمه رو به جلو است. این اجازه می دهد که کوچکترین تکه بین هر دکمه در ردیف بالا، و همچنین بر روی بقیه ردیف نیز تاثیر نگذارد.

پس از تکمیل دکمه های 3 یا 4 تای اول، پارچه را در جای خود در پشت بکشید. اطمینان حاصل کنید که همه چروک های تیک خود را به همان جهت رو به رو هستند. با دکمه های دیگر در ردیف بالا ادامه دهید، سپس مطمئن شوید که این چسب ها را در جای خود قرار دهید.

حالا که شما ردیف اول را انجام دادید، می توانید به طور معمول با استفاده از آن بقیه را انجام دهید. این بار شما می خواهید بخش های قرار دادن دکمه را بدست آورید تا شکل الماس کامل را پس از اضافه کردن هر دکمه به دست آورید.

 

 

محافظت از پارچه

هنگامی که شما به طور کامل دکمه های تاج تخت خود را قرار دادید وقت اطمینان از آسیب ندیدن پارچه اطراف است. برای این مرحله گام اصلی این است که تاج را روی زمین قرار دهید. شما قبلا بالا را تکمیل کرده اید، اما برای افزودن چند منگنه اضافی آسیب نمی بیند. برای بدست آوردن گوشه های خوبی در پشت سر خود، روی دو طرف بالا را بچرخانید و روی آن بچرخانید تا یک جفت کامل به سمت راست ایجاد کنید، سپس در محل قرار دهید. هر دو طرف را ادامه دهید، پارچه را که به شما آموزش داده می شود، بکشید. این فقط باید مستحکم باشد و از جلوی، نه پشت، خوب باشد.

 

قبل از اینکه پایه را بچرخانید، پشت تاجرا به سمت راست بچرخانید و هر گونه بیش از حد در اطراف پاها را برش دهید. پشت سر گذاشتن، تنگی و پایه را از پشت بکشید. نیازی نیست که جلوی پای راست را بچرخانید، از پشت تنگ می شود.

 

 

اضافه کردن گزینه اختیاری

در حال حاضر شما می توانید یک پشتیبان در صورت دلخواه اضافه کنید. من از ورق های قدیمی و چندین جعبه ی تاشو استفاده می کردم. من آنها را بسیار دور از هم قرار می دهم، به طوری که من می توانم در صورت لزوم به راحتی به عقب برگردم. نکته: اگر یکی از دکمه های شما شروع به کج شدن به سمت چپ کند (یا در ابتدا آن را به اندازه کافی سفت نکرد)، به عقب بروید و رشته را با فشار دادن دکمه شل کنید و کمی نخ آن بکشید. در حال حاضر نگه داشتن رشته با منگنه به طوری که آن را کشیده و تنگ کند کافی است ... نیاز به سفت کردن آن دکمه نیست.

 

از هنر خیره کننده خود لذت ببرید!

من امیدوارم که شما همانطور که من عاشق تختم هستم تختتونو دوست داشته باشید. حالا تخت باشکوه و دوست داشتنی خودتونو با لوازم مناسب درست کنید.

 

آیا میخواهید این تاج تخت را که اخیرا ساخته شده است ببینید؟ شما فکر می کنید تاج تخت قبل و بعد خوب است، شما می خواهید تعجب کنید زمانی که می بینید که این اتاق قبلا چه شکلی بوده است! خوب، در اینجا یک نگاه زیرچشمی کنید ، سپس به سراغ درست کردن آن بروید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :