ایده هایی برای تزیین اتاق خواب عروس

6 / 10
از 3 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 17 تير 1399 در ساعت 15 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده هایی برای تزیین اتاق خواب عروس و داماد

9 ایده برای تزیین اتاق خواب عروس در شب عروسی برای ایجاد اولین شب خاطره انگیز! حال که مهمانی تمام شده است و میهمانان با خاطرات دلنشین عروس و داماد را بدرقه می کنند،دکوراسیون خاص اتاق خواب،می تواند سال ها در خاطره عروس و داماد باقی بماند و با ثبت عکس هایی دونفره در یک فضای رویایی لذت با هم بودنشان دو چندان شود. در اینجا 10 ایده خلاقانه برای دکوراسیون اتاق عروس و داماد آورده شده است تا اولین شب زوج تازه متولد شده واقعا خاص باشد.

1.تزیین تخت خواب عروس با قو های با وقار

تزیین تخت خواب عروس با قو های با وقار

قوها،زیباترین پرندگان هستند.علاوه بر این، قو نماد الهه یونانی عشق و زیبایی است، الهه ونوس.دو قو که با حوله سفید ساخته شده و ترکیب آن با هم شکل قلب را ساخته،در میان قلب ساخته شده از گلبرگهای گل رز قرمز ،مطمئناً باعث ایجاد اشتیاق در زوج جدید ما می شود.

2.تزیین تخت خواب عروس با شمع و بلور و اشیا سنتی

تزیین تخت خواب عروس با شمع و بلور و اشیا سنتی

هنر تاکردن حوله ها به شکل قو،ممکن است کار هر کسی نباشد،پس نگران نباشید.ایده های ساده ای وجود دارد که به همان اندازه خیره کننده به نظر می رسند. چند شمع که در اطراف اتاق روشن است ، جلوه زیبایی را به اتاق می بخشد. همچنین می توانید فانوس های قدیمی زیبا، بلورهای رنگی و شاید حتی یک پی سوز عتیقه اضافه کنید. شور و شوق این زوج مطمئناً به اندازه شعله شمعهای اطرافشان سوزان می شود.

3.تزیین اتاق خواب عروس:یک حمام رمانتیک و شاعرانه

تزیین اتاق خواب عروس:یک حمام رمانتیک و شاعرانه

در پایان یک روز طولانی،بودن در حس عاشقانه و رمانتیک،کار سختی است. به عروس و دامادکمک کنید تا خستگی خود را از بین ببرند و با تزیین یک حمام رمانتیک برای دو نفر ، آنها را مجددا سر حال بیاورید. این کار چندان دشوار نیست.وان حمام را از شوینده های خوشبو پر کنید. مقداری شمع شیشه ای در اطراف آن ، و برخی گلبرگهای گل رز را در آب اضافه کنید. فراموش نکنید که یک بطری نوشیدنی نیز به آنها رها کنید. مطمئناً صبح از شما سپاسگزار می شوند.

4.تزیین تخت خواب عروس به سبک اروپایی با چتر گل های ارکیده

تزیین تخت خواب عروس به سبک اروپایی با چتر گل های ارکیده

اگر تخت خواب عروس دارای طاق باشد ،این تزیین امکان پذیر است. پس از یافتن تور سفید مناسب برای آویختن در اطراف تخت خواب عروس، دسته ای از ارکیده های رنگارنگ، زیبایی اتاق خواب را دو چندان می کند.این گل ها مطمئناً چشمهای خسته زن و شوهر را با رنگهای شادشان تسکین می دهند. به علاوه ، پس از کشیدن تورها ، این زوج عاشق در یک پیله دنج و رومانتیک محصور می شوند.

5.تزیین اتاق خواب عروس با کف پوشی از گل برگ و نور

تزیین اتاق خواب عروس با کف پوشی از گل برگ و نور

بدرقه عروس و داماد به تخت خواب شان با چنین مسیر زیبایی،حس سلبریتی بودن را به آنها منتقل می کند. هنگام راه رفتن گلبرگهای نرم، کف پا را می بوسند. شمع ها مسیر خود را به تختخواب تزئین می کنند. حالا ، چه کسی می تواند در یک چنین اتاق خواب زیبایی،حس خوشبختی نکند؟

6.تخت خواب عروس در فضایی خودمانی و صمیمی

تخت خواب عروس در فضایی خودمانی و صمیمی

اگر یک تراس در اتاق خواب داشته باشید،می توانید یک تجربه فراموش نشدنی و خاص داشته باشید.تخت  خواب عروس در فضای نیمه باز تراس با بالشت های فراوان و راحت و چراغ های حبابی و گل های رنگارنگ می تواند ایده بسیار خوبی باشد.

7.تزیین اتاق خواب عروس هندی:آویز گل

تزیین اتاق خواب عروس هندی:آویز گل

آویزگل در سقف اتاق خواب عروس با گل های تازه بسیار رمانتیک است، مثل سایبان است که کاملاً از گلهای تازه ساخته شده است! چه راه بهتری برای شروع زندگی خود در کنار این گلهای عطر وجود دارد؟

8.تزیین اتاق خواب عروس با رنگ های تند و آتشین

تزیین اتاق خواب عروس با رنگ های تند و آتشین

استفاده از رنگ های گرم و آتشین،در تخت خواب عروس هندی،با گل های سرخ و رو تختی قرمز،نماد عشق و زندگی است.

9.تزیین اتاق خواب عروس به سبک مراکشی

تزیین اتاق خواب عروس به سبک مراکشی

رنگ های عجیب و غریب و خارق العاده مراکشی را به اتاق خواب عروس بیاورید. این امر در تابستان کاملاً مؤثر است. یک کفی تخت را با بالشت و روتختی گلدوزی شده با طرح های مراکشی بپوشانید. چند فانوس مراکشی به روی میزهای سنتی چوبی به همراه گلبرگ های گل سرخ می تواند یک حال وهوای مراکشی به اتاق خواب عروس بیاورد.

 

در پایان، اینها فقط برخی از ایده هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید.می توانید خلاق باشید و هر یک از این ایده ها را با هم ترکیب کرده و مطابقت دهید تا زمانی که احساس کنید ایده مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این زوج پیدا کرده اید. ما برایشان یک شب سعادتمند آرزو می کنیم.

اگر قصد خرید تخت خواب دارید می توانید از تخت خواب های گروه دکوراهوم بازدید فرمایید.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :