ایده های طراحی تخت خواب تاشو

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده های طراحی تخت خواب تاشو برای خانه های کوچک

بعضی اوقات ، ما چاره ای جز زندگی در یک خانه ای کوچک نداریم. در حالی ممکن است دیگرانی باشند که ترجیح دهند درمنزلی کوچک ونقلی زندگی کنند. بنابراین ، اگر در خانه ای با مساحت کوچک و آپارتمانی کم متراژ زندگی می کنید ، مطمئناً علاقه مندید تا اطلاعاتی در مورد نحوه مدیریت فضا و استفاده حداکثر از محیط کوچک خانه خود کسب نمایید.یکی از بهترین روش ها ،استفاده از مبلمان چند منظوره و تخت خواب های تاشو است که دارای عملکرد های چندگانه در ساعات مختلف و مطابق با نیازهای ساکنین است. من واقعاً مواردی مثل این را تحسین می کنم!

به این خاطر است که من ، ایده هایی از تخت خواب های تاشو را جمع آوری کرده ام که در فضاهای مختلف از فضاهای نشیمن گرفته تا اتاق خواب ها مورد استفاده قرار گرفته اند. بیشتر فضاها می توانند به عنوان یک فضای زندگی در طول روز و یک اتاق خواب در طول شب استفاده شوند.اگر می خواهید در طول روز فضای اضافی برای برخی فعالیت ها داشته باشید ، می توانید تختخواب خود را به صورت جمع شونده و تاتشو انتخاب نمایید. تخت تاشو(murphy bed) با نام  تخت دیواری(wall bed) نیز نامیده می شود زیرا به راحتی می توانید این تخت خواب ها را به سمت دیوار جمع کنید و به نظر می رسد که  بخشی از دیوار است.

 تخت خواب تاشو

مزایای تخت خواب های تاشو در فضاهای کوچک

این گونه تخت خواب ها،در عین صرفه جویی در فضا،آسایش ساکنین را حفظ می کند.ویژگی این تخت خواب ها،انطاف پذیری در شرایط مختلف است به گونه ای که در هنگام شب به فضایی راحت برای خوابیدن و درساعات دیگر به اتاق نشیمن و یا حتی فضای کار و فعالیت تبدیل می شود.با تلاش بسیار اندک و تنها در چند ثانیه ، تمام تختخواب در دیوار ناپدید می شود واثری از تخت خواب باقی نمی ماند. در برخی موارد حتی اهمیت ندارد که اتاق خواب شما کوچک باشد و یا بزرگ.چرا که در اتاق خواب هاب بزرگ نیز گاهی تخت خواب های معمولی اسباب زحمت می شوند و اگر از تخت خواب های تاشو استفاده شود،تفاوت آن احساس خواهد شد،بنابراین تخت خواب تاشو برای همه فضا ها می تواند کاربردی و مفید باشد. حال، در اینجا چند طرح تخت خواب تاشو را که برای شما جمع آوری کرده ام،ارایه خواهم کرد.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه پورت رکسون

تخت خواب تاشو

یک فضای کوچک برای زندگی می تواند با یک تخت خواب تاشو که می تواند در درون دیوار،جا نمایی شود،به محیطی مطلوب و کارآمد برای زندگی تبدیل شود.در این پروژه ترکیب رنگی تخت خواب تاشو،از سایه روشن رنگ های آبی اقیانوسی اسن که ظاهری جذاب و دیدنی به اتاق خواب داده است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه City Studio Apartment

تخت خواب تاشو

تخت خواب تاشو می تواند،از روی یک مبل راحتی به طرف دیوار جمع شود و پس از بالا آمدن تخت خواب، یک مبل راحتی نمایان می شود که در طول روز قابل استفاده است.از ترکیب رنگی خنثی در این اتاق خواب استفاده شده است.تنها در فرش با خطوط هندسی، از رنگ استفاده شده است.من طرح فرش انتخاب شده دراین پروژه را می پسندم.همچنین از آینه برای پوشش کمد ها استفاده شده که با خطوط عمودی که شکل داده است باعث به وجود آمدن ریتم های بصری زیبایی شده است.

 

تخت خواب تاشو و معلق درهوا

تخت خواب تاشو

طراحی این تخت خواب تاشو،به صورتی است که این حس را به وجود می آورد که انگار تخت خواب بدون هیچ تکیه گاهی و معلق روی هوا ایستاده است،چرا که پایه های تخت خواب طوری قرار گرفته اند که از چشم ها دور بمانند.از ضخامت تخت خواب در حالتی که در دیوار قرار می گیرد استفاده شده است تا کنار آن ، دو کمد و دکوری زیبا طراحی شود و تقارن آن و قرارگیری تخت خواب در مرکز اتاق،حس خوشایندی در خاطب ایجاد می کند.

 

استفاده از تخت خواب تاشوی در فضای دکوراسیون مدرن

تخت خواب تاشو

در این اتاق خواب مدرن که به سبک مینیمال طراحی شده است،سعی شده از کمترین تزیینات و متریال استفاده شود و دیوار ها،کف و سقف همگی یک رنگ و یکنواخت هستند.برای کاهش یکنواختی، از رنگ زرد برای کوسن ها استفاده شده است.در کنار تخت خواب تخت خواب تاشو،سه درب کمد با طرح یک پوستر قرار دارد که با بالا آمدن تخت خواب و قرار گیری آن در دیوار،طرح پوستر تکمیل می شود. زمانی که تخت خواب در دیوار قرار دارد،تنها یک پوستر زیبا روی دیوار به نظر می رسد. 

 

استفاده از تخت خواب تاشو، در آپارتمانی کوچک در مرکز لندن

تخت خواب تاشو

برای این یکی ،تخت خواب تاشو را می توان در پشت درهای کمد دیواری پنهان نگه داشت. در هنگام قرار گرفتن تخت خواب ، درها همچنین می توانند حریم خصوصی به تخت خواب بدهند.این نوع تخت خواب تاشو،از نظر ساخت بسیار ساده است به طوری که حتی نجارهای نه چندان ماهر، از پس ساختن آن بر می آیند و لازم نیست هزینه بالایی بابت دستمزد پرداخت کرد.همچنین با ام دی اف روکش دار که هزینه به مراتب کمتری از چوب دارد،قابل اجرا است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو،در پروژه اسکیب بل

تخت خواب تاشو

نسخه مدرن دیگری از یک تخت خواب تاشو. آنچه در اینجا دوست دارم فضای ذخیره سازی روی دیوار و کاغذ دیواری است که به آن اضافه شده است.خطوط به کار رفته و مینیمال روی دری های کمد،به باز و بسته شدن آن کمک می کند و در عین عملکرد دستگیره،طرحی خاص به وجود آورده است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در فضای اداری-مسکونی(home office)

تخت خواب تاشو

ادغام دفتر کار و فضای زندگی سبک جدیدی است که با بالا رفتن تراکم و افزایش قیمت مسکن در کلان شهر ها،متداول شده است.با جمع شدن تخت خواب تاشو و پنهان شدن آن در دیوار،اتاق خواب به دفتر کار برای شغل هایی با تعداد مراجعین کم تبدیل می شود.

 

 استفاده از تخت خواب تاشو در دکوراسیون سبک صنعتی

تخت خواب تاشو

اتاق خواب پر از ماشین تحریر های قدیی و آنتیک است که می توانیم در دو طرف تخت خواب تاشو، آن را ببینیم. این دستگاه های تایپ، جذابیت دو چندانی به اتاق خواب می دهند و اتاق خواب را به یک گالری و موزه تبدیل می کنند.هنگامی که تخت خواب در دیوار گداشته شد، تمام آنچه می توانیم ببینیم دیواری از صفحه نمایشگر پروژکتور است.فضای بالای قفسه ها به کتابخانه تبدیل شده است که با دربانی زیبا قابل دسترس است.

 

 استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه کابانا

تخت خواب تاشو

همچنین می توانید در یک اتاق خواب دو تخت خواب تاشو نیز داشته باشید. بله ، این امر واقعاً امکان پذیر است و به محض قرار دادن تخت خواب در دیوار، یک اتاق بزرگ خواهید داشت.این گونه اتاق ها مناسب ویلاهای خانوادگی است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه شیکاگو

تخت خواب تاشو

یک فضای مسکونی کوچک مدرن با یک تخت تاشو که  ترکیبی ازرنگ سفید و  بافت چوبی است.در طرفین تخت خواب تاشو، قفسه هایی طراحی شده است برای استفاده شخصی.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در فضای دکوراسیون آسیایی

تخت خواب تاشو

این اتاق به دلیل رنگهایی که از آن استفاده کرده و گیاهان اضافه شده و شکل درب ها برای من آسیایی به نظر می رسد.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه پورت رکسون

تخت خواب تاشو

توجه داشته باشید که کاغذ دیواری رنگ روشن که در همه دیوارها و پشت تخت خواب تاشو به کاررفته است و همچنین رنگ کرم به کاررفته در کمد و میز ،تماما در هماهنگی با  رنگ تیره به کار رفته در کف اتاق خواب است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو درفضای نشیمن

تخت خواب تاشو

این  تنها یک تخت خواب تاشو نیست بلکه یک تلویزیون در بالای آن است که می تواند با بلند کردن تخت پنهان شود.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در دکراسیون سبک contemporary

تخت خواب تاشو

برای یک فضای کوچک ، این یک ایده خوب است. تخت خواب تاشو در اینجا با یک قفسه کتاب احاطه شده است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو دراتاق خواب کودک

تخت خواب تاشو

برای اتاق بچه ها ، یک تخت خواب تاشو می تواند طراحی شود مانند آنچه در اینجا می بینید.تنها طرح رو تختی و طرح فرش است که در فضا تغییر ایجاد کرده است.این اتاق خواب می تواند بچه ها جالب و سرگرم کننده باشد.

 

استفاده از تخت خواب تاشو دراتاق خواب نوجوانان

تخت خواب تاشو

این یکی اتاق خواب برای پسران است.در این اتاق خواب برای هر یک از پسران،تخت خواب یک نفره تاشو طراحی شده است که با جمع کردن آن در دیوار،فضای بزرگی برای بازی گوشی فراهم است.همچنین ارتفاع بلند سقف این اجازه را داده است تا طراحی یک بالکن بزرگ در بالای سر تخت خواب ها،دسترسی به قفسه های بالایی فراهم شود.

 

استفاده از تخت خواب تاشو درسوییت

تخت خواب تاشو

فضای کوچک سوییت به کمک تخت خواب تاشو به یک فضای چندعملکردی ارتقا می یابد.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در home office

تخت خواب تاشو

اگر فضای کوچکی درفضای خانه و کار خود دارید ، ایده خوبی است که از دیوار به این روش استفاده کنید. به پنجره های بالای تخت خواب تاشو توجه کنید.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در دکوراسیون سبک خانه روستایی

تخت خواب تاشو

ترکیبی از طراحی سنتی و جزئیات مدرن در این اتاق خواب مشاهده می شود که جالب به نظر می رسد که در عین قدیمی به نطر رسیدن،نیاز های زندگی امروزی را فراهم می کند. آنچه ترکیب رنگی آن را به هم نزدیک می کند فرش ایرانی زیبا و عتیقه  است.

 

تخت خواب تاشوی مخفی  در home office

تخت خواب تاشو

شما میتوانید در دفتر کار خود ،یک تخت تاشو داشته باشید که می تواند در دیوار پنهان شود. کمد ها  نیز در اطراف برای نگهداری لوازم و وسایل است. فضای زیبا و مرتب برای ملاقات های کاری.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در دکوراسیون سبک ویکتورین

تخت خواب تاشو

تخت خواب تاشو و اثاثیه هماهنگ با آن از سبک نیمه کلاسیک ویکتورین،نمایی مجلل و پر شکوه به اتاق خواب بخشیده است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در دکوراسیون سبک contemporary

تخت خواب تاشو

در تخت خواب تاشو،فریم دری ها ،میز های کناری،همگی از متریال و بافت چوب استفاده شده است که هماهنگی خاصی در پیوند عناصر و لوازم اتاق خواب ایجاد کرده است.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در ویلای CT POOL HOUSE

تخت خواب تاشو

قرار گیری تخت خواب تاشو در کنار پنجره با منظره ای دیدنی و زیبا.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه  CLOAD SCAPE

تخت خواب تاشو

قرارگیری تخت خواب تاشو در کمد دیواری و هماهنگی رنگ روتختی با دیوار پشتی آن.

 

استفاده از تخت خواب تاشو در پروژه  آپارتمان منهتن

تخت خواب تاشو

در این آپارتمان از یک دیوارمتحرک استفاده شده است که به کمک یک موتور قدرتمند،به صورت کشویی قابل جابه جایی است. این دیوار متحرک فضای خواب را از  فضای نشیمن جدا کرده است.هنگامی که به فضای بیشتری برتی نشیمن نیاز باشد تخت خواب تاشو در دیوار جای گرفته و سپس  دیوار متحرک به سمت تخت خواب جا بجا میشود.

 

 

تخت خواب های  تاشو با اینکه از نظر ظاهری شبیه به یکدیگر هستند به دلیل تحولی که در سبک زندگی افراد به وجود آمده است،در طراحی های مختلف و در سبک های گوناگون مورد استفاده هستند.همچنان در طراحی و قرارگیری این تخت خواب ها می توانید خلاق باشید.به غیراز تخت خواب تاشو،شما می توانید در طراحی قفسه ها ،انتخاب متریال ورنگ و سایر جزییات خلاقیت به خرج دهید. بنابراین ، اگر می خواهید یک فضای چند عملکردی با صرفه جویی در مساحت داشته باشید، تخت خواب تاشو می تواند ایده خوبی باشد. اما اگر اینگونه نباشد ، انواع تختخواب های دیگری نیز وجود دارند که شما ممکن است دوست داشته باشید از آنها استفاده کنید.برای این منظور،

پیشنهاد می شود تا از تخت خواب های ساخته شده در گروه دکوراهوم بازدید فرمایید.تخت خواب یک نفره دیاموند

 

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :